لندن: یک تیم فوتبال در انگلیس به‌خاطر دریافت 227‌ گل در 11‌مسابقه عنوان ضعیف‌ترین تیم فوتبال این کشور را از آن خود کرده است!

تیم مادرون که در لیگ منطقه کورنوال بازی می‌کند در ابتدای فصل، باخت‌هایی با نتایج 11‌برصفر و 16‌برصفر داشت اما شکست این تیم با نتیجه تعجب برانگیز 55‌بر صفر به‌صورت ناگهانی توجه رسانه‌های این کشور را جلب کرد. آلن‌داونپورت، مدیر 68‌ساله این باشگاه با وجود اینکه قبول دارد تیمش نتایج افتضاحی داشته اما در گفت‌و‌گو با رسانه‌ها از سختکوشی بازیکنان این تیم تقدیر کرده است! روزنامه‌های ورزشی محاسبه کرده‌اند که بازیکنان این تیم به‌طور متوسط در هر 4.36 دقیقه بازی‌های خود مجبور به بیرون آوردن توپ از دروازه خود شده‌اند!

نجات از مرگ با هواپیمای یک بال!

بوینس‌آیرس: یک خلبان آرژانتینی در جریان مسابقات پروازهای نمایشی با وجود کنده‌شدن یک بال هواپیمایش توانست جان سالم به‌در ببرد! دینو‌مولینه،22‌ساله در حال انجام یک حرکت آکروباتیک با هواپیمای کوچک خود در آسمان بود که بال چپ هواپیما به‌طور کامل به‌خاطر انفجار در موتور کنده شد.

این خلبان جوان اما بلافاصله چتر نجات هواپیما را باز کرد و این حرکت، او را از مرگ حتمی نجات داد. بیش از 3‌هزار تماشاگر در حال تماشای این صحنه بودند و نفس‌هایشان در سینه حبس شده بود تا سرانجام هواپیما با استفاده از چترنجات به آرامی به سطح زمین رسید. پزشکان اعلام کرده‌اند که آقای مولینه به‌خاطر آتش سوزی موتور، فقط کمی دچار سوختگی شده است.

نجات بچه بازیگوش از ماشین لباسشویی

پکن: ماموران آتش‌نشانی چین مجبور شدند روز گذشته برای نجات یک بچه بازیگوش از داخل مخزن ماشین لباسشویی با تجهیزات ویژه وارد عمل شوند! این پسر بچه 3‌ساله مشغول بازی قایم باشک با دوستانش بوده که برای پنهان‌شدن وارد مخزن لباسشویی می‌شود و در آن گیر می‌کند.

پدر و مادر این بچه وقتی متوجه می‌شوند و کاری از دستشان بر نمی‌آید با مرکز فوریت‌های پلیس تماس می‌گیرند. ماموران آتش نشانی برای نجات این بچه مجبور شدند ابتدا ماشین لباسشویی را به‌طور کامل اوراق کنند و سپس با استفاده از دستگاه فرز یک برش که خطری برای این بچه نداشته باشد روی مخزن ماشین ایجاد کنند. این عملیات نجات 2‌ساعت طول کشید. پسر 3‌ساله پس از نجات، در آغوش مادرش می‌خندید!

ببرهای دوستدار شنا

لندن: بیشتر گربه‌سان‌های جهان از آب فراری هستند اما علاقه 3‌ببر یک باغ‌وحش در انگلیس به شنا و آب‌تنی این روزها باعث تعجب دانشمندان شده است. این ببرهای بنگال هر روز پس از خوردن غذا‌ داخل استخر مرکز تحقیقاتی این باغ‌وحش شیرجه می‌زنند و چند ساعت با هم بازی می‌کنند.

گربه‌سان‌های بزرگ معمولا از آب فقط برای خنک‌کردن خودشان استفاده می‌کنند اما علاقه آنها به شنا و آب‌تنی یک مسئله نادر به حساب می‌آید. نانسی‌چان، یکی از مسئولان باغ‌وحش می‌گوید: این ببرها علاقه‌ای خاص و باورنکردنی به بازی و تلاش برای غرق‌کردن یکدیگر در آب دارند و از این مسئله لذت می‌برند. شنا و بازی این ببرها این روزها به یکی از جاذبه‌های این باغ وحش بزرگ تبدیل شده است.