لندن: یک زن و شوهر انگلیسی به‌همراه 5 نفر از کارکنان یک رستوران به خاطر بارش برف شدید 8 شبانه‌روز حبس شدند!

snow

 این رستوران در یک منطقه مرتفع قرار دارد و بارش برف شدید باعث شد که به هیچ عنوان امکان خروج این افراد وجود نداشته باشد. گفته می‌شود ارتفاع برف جلوی در این رستوران 6.1متر بوده است و ماموران امداد تا زمان باز شدن مسیرهای عبور امکان رسیدن به این رستوران را نداشته‌اند.

در این رستوران غذای کافی و اینترنت بی‌سیم در دسترس این افراد بوده است و به همین خاطر به نظر می‌رسد این 7 نفر سختی چندانی تحمل نکرده باشند. با وجود این برخی از کارکنان این رستوران می‌گویند نگرانی‌شان باعث شده آنها هر لحظه برای بیرون آمدن از این زندان لحظه‌شماری کنند.

خراب کردن دیوار خانه برای زمین بازی

لندن: 2 همسایه انگلیسی دیوار بین خانه‌های خود را خراب کردند تا فضای کافی برای بازی بچه‌ها فراهم شود! بچه‌های آقای گِرگ هووی همیشه از نداشتن یک زمین بازی در محله‌شان گله داشتند و به همین خاطر آقای هووی پیشنهاد این کار را به همسایه خود داد. اکنون با خراب شدن دیوار بین حیاط‌های 2 خانه بچه‌های محله یک زمین با طول 24 متر دارند که در فصل زمستان پیست اسکیت روی یخ آنهاست.

البته 2 خانواده برای تبدیل این زمین به پیست اسکیت یک دستگاه سردکننده زیرزمینی خریده‌اند که حسابی یخ روی سطح زمین را برای اسکیت قابل اطمینان و سفت می‌کند. در این همکاری مشترک پارکینگ یکی از خانه‌ها هم تبدیل به بوفه و رختکن شده است!

مجروح شدن بدلکار در برنامه زنده

برلین: مجروح شدن شدید یک بدلکار در برنامه زنده یک شبکه تلویزیونی آلمان باعث انتقاد شدید از مدیران این شبکه شده است. ساموئل‌کوچ،23 ساله در این برنامه تلویزیونی قصد داشت با استفاده از ابزاری فلزی با قابلیت ارتجاع که به پاهایش بسته بود از روی یک خودروی در حال حرکت بپرد که حساب و کتاب‌هایش درست از کار در نیامد و پس از برخورد با زمین به شدت مجروح شد.

این حادثه در حالی اتفاق افتاد که میلیون‌ها نفر به‌صورت مستقیم در حال تماشای این برنامه تلویزیونی بودند. ساموئل کوچ اکنون در بیمارستان به سر می‌برد اما پزشکان وضعیت وی را وخیم اعلام کرده‌‌اند. پس از این حادثه این برنامه زنده تلویزیونی قطع شد و مسئولان آن اظهار امیدواری کردند که حال این بدلکار بهبود پیدا کند.

امید برای نجات پانداها از انقراض

پکن: به دست آمدن یک موفقیت قابل توجه در تلاش برای حفظ نسل پانداها باعث شده تا امیدها برای جلوگیری از انقراض نسل این نوع خرس افزایش پیدا کند. طرفداران حفظ منابع طبیعی می‌گویند موفق شده‌اند چرخه تولید مثل خرس‌های پاندا را تکمیل کنند و به این ترتیب به هدف خود یعنی پرورش ۳۰۰‌پاندای حفاظت‌شده در قفس برسند.

این موفقیت قابل توجه با تلاش دانشمندان مرکز تحقیقاتی پرورش پاندای چنگ‌دو در چین به دست آمده و می‌تواند باعث بازگشت پانداها به طبیعت در ۱۵‌سال آینده شود. در حال حاضر در سراسر جهان فقط چند هزار پاندا وجود دارد و این حیوان به عنوان گونه‌ای در خطر انقراض شناسایی شده است. گفته می‌شود تعداد پانداها در مراکز تحقیقاتی اکنون به‌حدی رسیده است که می‌توان به‌زودی آنها را به طبیعت فرستاد.

کد خبر 122505

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز