لندن: پیرمرد انگلیسی پس‌انداز یک عمر زندگی‌اش را به‌خاطر جاگذاشتن آن روی سقف خودروی خود از دست داد!

exclamation mark

این مرد 68‌ساله که اعتمادی به بانک‌های کشورش ندارد ‌128هزار پوند پس‌انداز خود را به‌صورت نقدی نگهداری می‌کرد و در روز حادثه قصد داشت این پول را برای امنیت بیشتر از خانه به محل کارش منتقل کند. این پیرمرد اما پس از رسیدن به دفترش متوجه شد کیسه حاوی پس‌اندازش را روی سقف خودرو جا گذاشته و به‌همین خاطر همه پول‌هایش به باد فنا رفته است.

هر‌چند این مرد مسیر طولانی خانه تا دفترش را وجب‌به‌وجب جستجو کرد اما تاکنون هیچ ردی از این پول‌ها به‌دست نیامده است. این مرد اکنون برای کسی که پول‌هایش را پیدا کند یک مژدگانی در نظر گرفته است!

نگهداری بز از 2 بچه‌ببر

پکن: مراقبت مادرانه یک بز از 2بچه‌ببر سیبریایی در باغ‌وحشی در چین این روزها باعث شگفتی بسیاری از مردم شده است. این دو بچه ببر که در باغ‌وحش ژیوفنگ در استان هبی چین نگهداری می‌شوند از سوی پدر و مادر خود رها شده‌اند اما این بز به‌صورت داوطلبانه مراقبت و سرپرستی آنها را بر عهده گرفته است.

این بز علاوه بر غذا‌دادن به این بچه ببرها با آنها بازی می‌کند و نمی‌گذارد آنها نبودپدر و مادرشان را احساس کنند. ببر سیبری بزرگ‌ترین گربه‌سان زنده جهان به‌حساب می‌آید و تعداد بسیاری کمی از این ببرها در طبیعت زندگی می‌کنند. به‌گزارش شینهوا، به‌احتمال زیاد فقط 50‌تا 60‌ببر سیبری درتمام چین وجود دارد و مقام‌های این کشور در تلاش برای حفظ این گونه هستند.

فروش خانه‌های خیابان به‌صورت یکجا

لندن: مجموعه‌‌ای از خانه‌ها در یک ردیف خیابانی در لندن قرار است به‌صورت یکجا با قیمت بیش از 625‌میلیون دلار به‌فروش برسد! این خانه‌های به‌هم پیوسته که در خیابان ریجنتس‌پارک قرار دارند هر‌کدام به‌تنهایی قیمتی بین 45‌تا 90‌میلیون دلار دارند اما فروش آنها به‌صورت یکجا یک رکوردشکنی در فروش خانه‌های مسکونی خواهد بود.

این خانه‌های به هم پیوسته که ظاهری شبیه به‌هم دارند توسط یک معمار که برای خاندان سلطنتی انگلیس کار می‌کرده طراحی شده اما 2.5 سال پیش توسط مالک آن با بازسازی کلی، شکل و شمایلی جدید پیدا کرده است. این خانه‌ها در یک ردیف طوری ساخته‌ شده‌اند که همگی دید کاملی به منظره پارک روبه‌رو و دریاچه مصنوعی داخل آن دارند.

سقوط سنگ هزار تنی به‌خاطر آتشفشان

ریکیاویک: مقام‌های دولت ایسلند سنگ غول‌پیکری را پیدا کرده‌اند که گفته می‌شود به‌خاطر فوران چند ماه پیش آتشفشان سقوط کرده است. این سنگ که وزن آن بیشتر از هزار تن تخمین زده می‌شود بیشتر از 16‌متر ارتفاع دارد و در حومه یک روستای این کشور پیدا شده است. به‌گفته مقام‌های دولت ایسلند کشف این سنگ عظیم‌الجثه قدرت آتشفشان چندماه پیش در ایسلند را نشان می‌دهد.

خاکسترهای آتشفشان ایسلند موجب لغو هزاران پرواز در اروپا شد و وضعیت این قاره را با بحران روبه‌رو کرد. مسئولان دولت ایسلند مجبور شدند به‌خاطر این آتشفشان روستاها و شهرهای این کشور را تخلیه کنند. با وجود خاموش‌شدن این آتشفشان اما هنوز نگرانی‌های جدی درباره فعال‌شدن مجدد آن وجود دارد.

کد خبر 121731

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز