تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۵

همشهری آنلاین – زهره بانی: شرکت عرف‌ایران با هدف تولید و نصب تابلوهای ترافیکی در سطح شهر و در حقیقت به منظور ایجاد مدیریت واحد و استاندارد سازی تولید محصولات مربوطه پا به عرصه وجود گذاشت

شرکت علائم راهنمایی و فنی ایران (عرف ایران)، تحت نظارت حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، از سال 1371 فعالیت خود را با اهداف؛

  • تأمین ایمنی معابر و گذرگاه های شهری و بین شهری
  • ارائه خدمات ایمنی ترافیک و تولید تجهیزات مربوطه
  • یکسان سازی فعالیتهای مربوط به ایمنی ترافیک و استاندارد نمودن آنها
  • تولید تجهیزات ایمنی ترافیک و ارائه خدمات مربوطه

بعنوان بازوی اجرایی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران آغاز کرد.

  آشنایی با سازمان‌های شهرداری تهران

قبل از تأسیس شرکت عرف ایران موارد فوق بصورت محدود و پراکنده توسط واحدهای اجرایی مناطق و یا سازمان ترافیک با روش‌های ابتدائی و غیر استاندارد تولید می‌شد که علاوه بر تفاوت بسیـار با استـانـداردهای پذیرفته شده و ناهمگونی در مناطق بیست و دو گانه در سطح شهر تهران، بدلیل نداشتن طول عمر مفید هزینه بسیار زیادی را به شهرداری تحمیل می‌کرد.

شرکت عرف ایران با آغاز فعالیت خود و با بهره گیری از تجارب و تخصص مدیران و کارشناسان مجرب، و استفاده از آخرین روش‌ها و استانداردهای ایمنی ترافیک، به عنوان متولی این امر، موجبات یکپارچگی و استاندارد سازی این محصولات را فراهم آورد.

در حال حاضر محصولات تولیدی شرکت عرف ایران قابلیت رقابت با نمونه‌های مشابه خارجی را داشتـه و در نمایشگاه های بیـن المللی مورد استقبـال خریـداران واقع شده است.

منبع مورد استفاده برای اینمدخل

منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها