گروه حوادث: دزد عابربانکی با گفتن این جمله که« پسرم در بیمارستان بستری است»

به حساب عابربانک ده‌ها زن، دستبرد زد اما در آخرین سرقت از سوی زن جوان، رو‌دست خورد و به دام پلیس افتاد.تحقیقات پلیس برای دستگیری این مرد با شکایت زنی در دادسرای ناحیه 14 تهران آغاز شد. این زن به بازپرس پرونده گفت: روز گذشته در حال عبور از مقابل یک دستگاه خودپرداز بودم که مرد جوانی را با ظاهری نگران دیدم. او به من گفت که پسرش در بیمارستان بستری است و نیاز شدیدی به پول دارد اما دستگاه خودپرداز فقط 200 هزار تومان پرداخت می‌کند و او بیشتر از این مبلغ نمی‌تواند از دستگاه برداشت کند. بعد هم از من خواست که از حسابم 200هزار تومان برداشت کنم و به وی بدهم و او نیز از طریق دستگاه خودپرداز، 200هزار تومان به‌صورت کارت به کارت به حسابم منتقل خواهد کرد.

شاکی ادامه داد: من هم قبول کردم اما بعد از پرداخت پول متوجه شدم که او هیچ مبلغی به حسابم واریز نکرده است. با شکایت این زن، تحقیقات برای دستگیری مرد شیاد شروع شد تا اینکه چند روز بعد اتفاق عجیبی افتاد. آن روز متهم تحت تعقیب، قصد داشت با نقشه‌ای مشابه از زن جوان دیگری کلاهبرداری کند اما زن جوان بعد از شنیدن حرف‌های متهم به وی گفت: ابتدا شما200 هزار تومان به حسابم واریز کنید تا من آن را از عابربانک برداشت کنم و به شما تحویل دهم. متهم که انتظار شنیدن این جواب را نداشت، بی‌آنکه چیزی بگوید سعی کرد از محل فرار کند اما با فریادهای زن جوان دستگیر شد.
او بعد از انتقال به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران به ده‌ها فقره سرقت با این شگرد اعتراف کرد و مدعی شد با پول‌هایی که از این طریق به دست می‌آورده، شیشه و کراک می‌خریده و مصرف می‌کرده است.

منبع: همشهری آنلاین