همشهری آنلاین: محقق ایرانی دارویی برای درمان زخم‌های مزمن ساخت. با استفاده از این دارو سیستم ایمنی بدن تقویت می‌شود و به این ترتیب زخم‌های ناشی از بیماری‌هایی همچون دیابت توسط خود بدن ترمیم می‌شود

به گزارش ایرنا، خدابردی کلوی، سازنده این دارو اظهار داشت: این دارو با بازگرداندن نیروی از دست رفته، بدن را به وضعیت فیزیولوژیک اولیه باز می‌گرداند و این به معنای حفظ نیروی جوانی در ابعاد سیستماتیک است.

وی افزود: این دارو کاملا ایرانی است و با استفاده از آن زخم‌های مزمن بدن ترمیم می‌شود.

عضوهیات علمی دانشگاه علوم پزشکی گلستان درمورد نحوه عملکرد این دارو گفت: در بیماری‌های مزمن مانند دیابت سیستم ایمنی بدن دچار نقص می‌شود به همین دلیل بدن نمی‌تواند زخم‌های ایجاد شده را به خودی خود درمان کند.

کلوی افزود: درصورت بروز زخم در بدن هرفرد سالم، سیستم ایمنی بدن آن را ترمیم می‌کند و این در حالی است که بدن افراد سالخورده و یا افراد دچار بیماری دیابت، قادر به درمان زخم‌ها نیست از این رو زخم به آهستگی گسترش می‌یابد تا جایی که گاهی زخم در بدن افراد دیابتی منجر به قطع انگشت‌ها و یا پاهای فرد بیمار می‌شود .

وی خاطرنشان کرد که این دارو با استفاده از گیاهان دارویی ساخته شده و قادر است سیستم ایمنی بدن را بازسازی کند. این دارو در ایران تولید وثبت پتنت (ثبت اختراع) نیز شده است.

منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها