تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۸۵ - ۰۶:۱۱

با شروع جام جهانی اخبار حاشیه آن هر روز بیشتر و جذاب‌تر می‌شود، حاشیه‌هایی که گاهی از متن مسابقات هم جذاب‌تر می‌شوند.

ایران شگفتی ساز جام جهانی 2006

اوزه بیو عضو سابق تیم ملی پرتغال که در جام جهانی 1996به همراه این تیم در جام جهانی حضور پرفروغی داشت گفت: ایران شگفتی ساز این دوره از جام جهانی خواهد بود.وی در ادامه افزود: ایران در سال های اخیر رشد خوبی داشته است وحتی بازیکنان متعددی از این کشور در لیگ های معتبر اروپایی حضور دارند.این تیم در مصاف با کرواسی نیز این تیم را در خاک خودش متوقف کرد و همه این ها از نشانه های قدرتمندی تیم ایران حکایت می‌کند.

هلند و شانس قهرمانی

رودوان نیستلروی مهاجم تیم ملی هلند که تیمش فردا به مصاف صربستان می رود درباره رقابت های جام جهانی گفت: در حال حاضر، تنها به موفقیت تیم ملی هلند فکر می کنم و به نظرم تیم ما یکی از بخت های اصلی قهرمانی است.وی در ادامه افزود:  قصد دارم در جام جهانی تمام استعدادم را به نمایش بگذارم تا نام من نیز در تاریخ فوتبال این کشور به ثبت برسد.تیم ملی هلند تاکنون دوبار به فینال رقابت های جام جهانی در سالهای 74و 78راه یافته است اما نتوانسته عنوان قهرمانی را به دست آورد.

تجلیل بلوخین از شوچنکو

آندره شوچنکو در آخرین بازی دوستانه تیم ملی اوکراین موفق شد در پیروزی سه بر صفر تیمش مقابل لوکزانبورگ درخشش چشمگیری داشته باشد.اولگ بلوخین با ابراز رضایت از عملکرد تیمش گفت: ما در حال حاضر آماده حضور در رقابت های جام جهانی هستیم و از اینکه بازیکنان ما در بهترین شرایط قرار دارند خوشحالم. بلوخین از بازی خوب شوچنکو در این بازی نیز تقدیر کرد.

لاولپه: بازیکنان ایران را جادو خواهم کرد

سرمربی تیم مکزیک در اظهار نظری پیش از بازی تیم ملی کشورش مقابل ایران گفت: بازیکنان ایران را جادو خواهد کرد. لاولپه از نوربرتو دیورا، جادوگر اهل گوادالوپه درخواست کرده که برخی کارهای جادویی را علیه تیم ایران انجام دهد.وی در ادامه گفت: ما در جام جهانی 2006فرصت زیادی برای موفقیت نداریم و سعی می کنیم تا از تمامی دستاوردهای خود از جمله سحر و جادو استفاده کنیم.مسئولین فدراسیون فوتبال ایران با رد تمامی این اظهارنظرها اعلام کردند، مکزیکی ها با روی آوردن به این گونه حرکات قصد دارند تا جنگ روانی راه اندازند

سیسه جام جهانی را از دست داد

جبرئیل سیسه مهاجم تیم ملی فرانسه در دیدار دوستانه این تیم مقابل چین از ناحیه پا دچار شکستگی ساق پا شد و رقابت های جام جهانی را از دست داد.وی در برخورد با کاپیتان چین با مصدومیت روبرو شد و بلافاصله به دلیل شدت حادثه به بیمارستان انتقال یافت.فرانسه در اولین بازی روز 23خرداد به مصاف سوئیس می رود. دومنش سرمربی تیم ملی این کشور یک روز بعد از این حادثه «سیدنی گووو» مهاجم تیم المپیک لیون را به اردوی تیم ملی فرا خواند.