یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۸۵ - ۰۶:۵۹
۰ نفر

تیم ملی انگلیس در اولین دیدار خود موفق شد با یک گل پاراگوئه را شکست دهد. در این بازی انگلیس چهره درخشانی از خود بروز نداد و خط حمله این تیم که متشکل از «کراچ» و «اوون» بود عملکرد بسیار ضعیفی از خود به نمایش گذاشتند.

به گزارش سرویس ورزشی همشهری تنها گل این بازی در دقیقه 6روی ضربه ایستگاهی دیوید بکهام و ضربه سر گامارا کاپیتان پاراگوئه تغییر مسیر داد و درون دروازه این تیم جای گرفت.

در این بازی «وین رونی» غیبتش در خط حمله انگلیس کاملاً مشهود بود.تیم ملی انگلیس در دومین بازی اش به مصاف ترینیداد و توباگو می رود. در این بازی «خوستو ویار» دروازه بان پاراگوئه به دلیل آسیب دیدگی مجبور به ترک زمین شد و به جای او «بوبادیا» در ترکیب پاراگوئه قرار گرفت.

پرتغال با بحران ترک اردو از سوی «دکو»

تیم ملی فوتبال پرتغال امروز در اولین بازی خود در کلن به دیدار آنگولا می رود. پرتغال در دوره گذشته جام جهانی نیز در مرحله مقدماتی حذف شد و اسکولاری قصد دارد تا این بار تیمش به دور بعدی راه یابد.

در حال حاضر شرایط اردوی پرتغال در مارین فلد به دلیل اعتراض «دکو» و ترک اردوی تیم ملی بحرانی است.

اسکولاری در مورد تیم پرتغال می گوید: می خواهیم جزو 8 تیم برتر رقابت ها باشیم. این حداقل خواسته ما از جام جهانی 2006 است.در بازی دیگر امروز تیم ملی هلند در لایپزیک با صربستان روبرو می شود. هلند در سالهای اخیر با فوتبالی با طراوت و هجومی بار دیگر خود را به سطح اول فوتبال دنیا نزدیک کرده است و یکی از مدعیان قهرمانی به شمار می رود.

مارکو فان باستن بازیکن سابق این تیم در جام جهانی 1990که در حال حاضر رهبری این تیم را برعهده دارد در مورد دیدار با صربستان می گوید: آنها حریف قدرتمندی هستند و ما باید محتاطانه ظاهر شویم.
هلند با داشتن مهاجم سرشناسی چون رود وان نیستلروی امیدوار است دروازه صرب ها را در این دیدار با خطر مواجه کند.

برنامه بازی های امروز

لایپزیک:   ساعت 16:30   صربستان ـ هلند
نورمبرگ:   ساعت 19:30   ایران ـ مکزیک
کلن:   ساعت 22:30   پرتغال ـ آنگولا

کد خبر 231

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز