همشهری آنلاین: اکران چهار فیلم سینمایی «پله آخر»، «آدم آهنی»، «کریستال» و «یک سطر واقعیت» از امروز 23 بهمن ماه در سینماهای سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش فارس، از صبح امروز اکران چهار فیلم سینمایی «پله آخر» ساخته علی مصفا، «آدم آهنی» ساخته رحیم بهبودی فر، «کریستال» ساخته محسن محسنی نسب و «یک سطر واقعیت» ساخته علی وزیریان آغاز شد.

فیلم سینمایی «پله آخر» ساخته علی مصفا که موفق به کسب جایزه اقتباسی از سی امین جشنواره فیلم فجر شده بود در سرگروه سینمایی آزادی اکران خود را آغاز کرد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: لیلی (لیلا حاتمی) ستاره سینماست و به تازگی شوهرش را از دست داده‌است، سر صحنه فیلمبرداری ناگهان مقابل دوربین خنده اش می‌گیرد و از کار باز می‌ماند.

هیچ کس نمی‌تواند دلیل خنده‌هایش را حدس بزند. مصفا کارگردان و بازیگر سینمای ایران پیش از این فیلم سینمایی «سیمای زنی در دورست» را کارگردانی کرده بود. پخش «پله آخر» بر عهده هدایت فیلم است.

سینمای نمایش دهنده این فیلم عبارتند از: آزادی، پردیس سینما ملت، اریکه ایرانیان، پردیس زندگی، فلسطین، پارس، ماندانا، فرهنگ و موزه سینما.

همچنین فیلم سینمایی «یک سطر واقعیت» ساخته علی وزیریان در گروه سینمایی «آفریقا» جایگزین فیلم «من مادر هستم» ساخته فریدون جیرانی شد.

در آخرین ساخته علی وزیریان، حسین یاری، مهراوه شریفی نیا، همایون ارشادی، رضا ناجی، شهرام شکیبا، شیوا خنیاگر و مینا جعفرزاده بازی می‌کنند و داستان فیلم حول و حوش دشواری های زندگی یک زوج فرهنگی شکل گرفته است.

سینمای نمایش دهنده این فیلم عبارتند از: آفریقا، پردیس زندگی، آزادی، فرهنگ و ... .

همچنین فیلم سینمایی «آدم آهنی» ساخته رحیم بهبودی فر اکران خود را در گروه آزاد آغاز کرد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: پسر نوجوانی به نام سینا که به دلیل زیاده‌روی در انجام بازی‌های کامپیوتری دچار توهماتی شده و والدین او نیز توجهی به این امر ندارند.

علی صادقی، شهرام قائدی، هومن برق نورد، لادن طباطبایی، محمد علی کیانی، امیر غفارمنش، حامد کیازال و علیرضا مظفری در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

سینمای نمایش دهنده این فیلم عبارتند از: ایران، پردیس زندگی، ماندانا، پردیس رازی، شاهد، فرهنگسرای اشراق، مرکزی، ناهید و کارون.

فیلم سینمایی «کریستال» ساخته محسن محسنی نسب نیز اکران خود را در گروه آزاد آغاز کرد.

دانیال عبادی، شهره قمر، مهدی سلوکی،محمدرضا حبیبیان بابک انصاری، پروانه صلابت، فریناز همداچی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند و داستان آ‌ن درباره دو زندانی است که یکی به دلیل سرقت و دیگری به خاطر مواد مخدر در بند هستند آنها با هم از زندان آزاد می‌شوند و شرایطی خاص برای آنها فراهم می‌شود.

سینماهای نمایش دهنده این فیلم عبارتند از: پردیس زندگی، پردیس آزادی و ... .