همشهری آنلاین: مدیر مجموعه تئاترشهر گفت: فضای بیرونی این مجموعه تنها از اول تا سوم فروردین میزبان اجراهای نمایش نوروزی خواهد بود.

به گزارش ایرنا، سیدصادق موسوی افزود: تعطیلات نوروزی سال 1392 به دلیل همراه شدن با ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و ایام فاطمیه در قیاس با سال های گذشته تفاوت هایی دارد.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه تئاترشهر نیز بنا بر رسم و سنت آیین ها و شعائر مذهبی هموطنان مسلمانان، تنها در سه روز نخست سال 1392 در فضای بیرونی خود میزبان گروه های نمایش میدانی خواهد بود که نمایش هایی متناسب با این ایام نوروز و شادی آور را برای مخاطبان به اجرا خواهند برد و بعد از این تاریخ این اجراهای نیز متوقف خواهد شد.

مدیر مجموعه تئاتر شهر در تشریح برنامه های اجرای عمومی سالن های این مجموعه بعد از تعطیلات نوروزی خاطرنشان کرد: با اتمام تعطیلات 13 روزه نوروز سالن اصلی مجموعه تئاترشهر فعالیت خود را با میزبانی مجدد از نمایش "پلکان" به نویسندگی زنده یاد اکبر رادی و کارگردانی هادی مرزبان آغاز خواهد کرد.

وی درباره دیگر اجراهای تالارهای اقماری این مجموعه یادآورد شد: همچنین نمایش "راکب" به کارگردانی کوروش زارعی در تالار چهارسو، "دیگر کدامین ما زندگی کردن را دوست دارد" به کارگردانی عباس غفاری در تالار سایه، "مرکب خوانی و ارکستر مردگان" به کارگردانی محمودرضا رحیمی در تالار قشقایی و نمایش "کابوس، وقتی کاپوچینو تمام می‌شود" به کارگردانی میلاد اکبرنژاد در کارگاه نمایش با اتمام تعطیلات نوروزی به صحنه خواهند رفت.