تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۸۶ - ۱۶:۳۱

گروه حوادث: با شکایت مادر جوانی از مربی مهد کودک پسرش به اتهام کودک آزاری، رسیدگی به این پرونده در دادسرای ناحیه 5 تهران آغاز شد.

مربی مهد کودک متهم است برای تنبیه کودک، او را با قاشق داغ کرده‌است.

زن جوانی به شعبه 7 بازپرسی در دادسرای ناحیه 5 تهران رفت و از مربی مهد کودک پسرش به اتهام کودک آزاری شکایت کرد.

این زن به بازپرس مشفق گفت: 3 روز پیش زمانی که پسرم 5 ساله‌ام از مهدکودک به خانه برگشت متوجه صورتش شدم که با لوازم آرایش گریم شده بود.

به همین خاطر به ماجرا مشکوک شده و پس از شستن گریم با آثار سوختگی بر روی صورت و دست‌ او مواجه شدم اما پسرم آنقدر ترسیده بود که نمی‌خواست حرفی از علت سوختگی‌اش بزند.

وقتی پسرم با اصرار من مواجه شد، از ماجرای اذیت و آزار مربی مهد کودکش پرده برداشت و من تصمیم گرفتم ماجرا را به پلیس اطلاع دهم.

پس از اظهارات این زن، بازپرس مشفق مربی مهد کودک را به دادسرا احضار کرد اما او  در خصوص ماجرا گفت: روز حادثه من در دفتر مهد کودک مشغول خوردن چای بودم که ناگهان   کودک  وارد دفتر شد. او بدون گفتن کلمه‌ای خود را در آغوش من انداخت و در همین هنگام لیوان چایی‌ای که در دست من بود به صورت و دستش برخورد کرد.

وی ادامه داد: از آنجا که جنس این لیوان استیل بود و به خاطر چای داغی که در آن بود به شدت داغ شده بود، صورت بابک سوخت و من سعی کردم با پماد ضد سوختگی سوزش آن را کاهش دهم اما فردای آن روز مادر بابک به مهد‌کودک آمد و مدعی شد من با قاشق داغ پسرش را سوزانده‌ام.

با این ادعای مربی مهد کودک بازپرس شعبه 7، برای روشن شدن ماجرا از پسر بچه 5 ساله خواست علت سوختگی‌اش را توضیح دهد.

با اظهارات این پسربچه که می‌گفت روز حادثه خانم مربی مرا به آشپزخانه برد و قاشق داغ را روی صورت و دستم گذاشت، بازپرس مشفق دستور احضار مدیر و دیگر کارکنان مهدکودک به دادسرا را صادر کرد تا با تحقیقات تخصصی از آنها پرده از راز این پرونده بردارد.