یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۱۷:۴۳
۰ نفر

گروه حوادث: ربایندگان آشنا پس از ربودن یک تاجر فرش افغان وی را به قتل رسانده و جسدش را در چاه باغی در گرمدره پنهان کردند، اما ردیابی‌ها، پلیس را به قتلگاه این مرد کشاند.

شامگاه 24 اسفند 85، خانواده یک تاجر فرش افغان به نام جانعلی با مراجعه به پلیس آگاهی کرج مدعی شدند، این مرد هنگامی که با همراه داشتن 8 میلیون تومان قصد رفتن به میدان آزادی تهران را داشته است توسط افراد ناشناس ربوده شده است.

آنها مدعی بودند ربایندگان با تلفن همراه این مرد تماس گرفته و در حالی که قصد اخاذی داشته‌اند به آنها گفته‌اند در تماس بعدی مبلغ درخواستی خود را اعلام می‌کنند، اما آنها دیگر تماس نگرفته‌اند.

با آغاز ردزنی های علمی پلیسی، کارآگاهان پلیس مبارزه با آدم‌ربایی توانستند سرنخی از ربایندگان تاجر فرش در منطقه گرمدره پیدا کنند.

با دستور ویژه‌ای که از سوی حسینی- بازپرس شعبه اول دادسرای جنایی کرج- صادر شد، کارآگاهان شناسایی مخفیگاه ربایندگان را در دستور کار خود قرار دادند و در این بررسی ها دریافتند 2 نفر از بستگان نزدیک تاجر فرش در خانه باغی در منطقه گرمدره ساکن هستند.

بااین سرنخ کارآگاهان عصر چهارشنبه گذشته خانه باغ ویلایی را به محاصره درآورده و2 رباینده را دستگیر کردند.

وقتی ماموران در بازرسی از این خانه باغ، وسایل شخصی تاجر فرش را پیدا کردند، بازجویی سریعی از ربایندگان آشنا آغاز شد، اما آنها اعتراف کردند تاجر فرش را به قتل رسانده و جسدش را به داخل چاهی که در باغ بود انداخته‌اند.

با کشف جسد تاجر فرش در این چاه، پرونده وارد مرحله جدیدی شد و صبح روز یکشنبه متهمان برای بازجویی نزد بازپرس حسینی حضور یافتند.

ربایندگان سنگدل در بازجویی‌ها انگیزه خود را سرقت پول‌های قربانی عنوان کرده و مدعی شدند چون می‌دانستیم روز حادثه جانعلی مقدار زیادی پول همراه دارد به بهانه‌ای وی را به میدان آزادی کشاندیم، پس از ربودنش او را به باغ آوردیم و سپس او را به قتل رساندیم.

ابتدا می‌خواستیم از خانواده‌اش اخاذی کنیم، اما بعدا به تماس‌ها ادامه ندادیم. با دستور بازپرس پرونده، متهمان هم اکنون در بازداشت به سر می‌برند تا تحقیقات تکمیلی در خصوص ادعاهای آنها صورت گیرد.

کد خبر 22524

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز