از نظر نویسندگان کتاب، بهترین فروشندگان، کسانی هستند که به موثرترین نحو ممکن، با مردم ارتباط برقرار میکنند. آنها داستانها و یافتههای متکی بر تجربهی شخصی خود دربارهی فروش را در این کتاب به اشتراک گذاشتهاند. در این راه، از تحقیقات مختلفی که حوزههای فراوان و متنوعی (از عصبشناسی گرفته تا روانشناسی، جامعهشناسی، مردمشناسی، و سایر حوزهها) نیز بهره بردهاند.
این اثر کتابی است برای فروشندگان حرفهای و برای تمام مدیران اجرایی، سیاستمداران، معلمان، وکلا، مشاوران، والدین، و تمام کسان دیگری که کارشان به نحوی مستلزم اثر گذاشتن بر دیگران است، و کالایی که در معرض فروش میگذارند، خواه یک محصول باشد و خواه خدمات، ایدهها، مشاورهها، یا باورها. چرا که عملکرد فروشندگان بزرگ را رمزگشایی کردهاند.
- فهرست مطالب:
فصل اول: الگوی کهن
فصل دوم: دیگر زمین مرکز عالم نیست
فصل سوم: قدرت پنهان آسیبپذیری
فصل چهارم: مغز ما در داستانگویی
فصل پنجم: داستانسازی
فصل ششم: داستانهایی برای فروش
فصل هفتم: همکاری: داستانسازی و رسیدگی به داستان
فصل هشتم: گوش سپردن همدلانه
فصل نهم: تغییر گروه: فروش به شرکت
فصل دهم: سازمان "قابل داستان شدن"
فصل یازدهم: ادامهی سفر
علاقهمندان برای تهیه این کتاب میتوانند به فروشگاه اینترنتی انتشارات بازاریابی به نشانی www.marketingshop.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفنهای فروشگاه انتشارات بازاریابی در تهران: 71 و 66408251 تماس بگیرند.