در كنار ساير ويژگيها و مهارتهايي كه براي ارزيابي بهرهوري و موفقيت اساتيد در دانشگاههاي معتبر جهان وجود دارد، دو عامل هم اضافه شده است كه عبارتند از سادهسازي و سادهگويي. تبديل مفاهيم پيچيدهي علمي به كلمات ساده به نحوي كه فهم آن را آسان كند، و بيان اصول و مفاهيم ثقيل به عبارات و كلمات ساده براي درك راحت آنها متناسب با مخاطب هدف، نشان از توانمندي و مهارت نويسنده و سخنران دارد.
در كنار نحوهي نوشتار و گفتار نويسنده و گوينده، رسانه نيز نقش ارزندهاي دارد. عكس و تصوير، يكي از رسانههاي سادهساز در انتقال مكنونات ذهني و دلي خالق اثر است.
در اين كتاب از هر دو عامل فوق يعني نگارش ساده در كنار تصاوير گويا براي انتقال علم بازاريابي و فروش استفاده شده است.
علاقهمندان برای تهیه این کتاب میتوانند به فروشگاه اینترنتی انتشارات بازاریابی به نشانی www.marketingshop.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفنهای فروشگاه انتشارات بازاریابی در تهران: 71 و 66408251 تماس بگیرند.
نظر شما