همشهری آنلاین: وزیر بهداشت گفت: با وجود مشکلات مالی زیادی که برای طرح تحول سلامت به وجود آوردند اما مردم هنوز خدمات با کیفیتی را دریافت می‌کنند و جامعه پزشکی هم در ارایه خدمات کم نگذاشته و نسبت به مردم هیچ کوتاهی نکرده است.

به گزارش وبدا، دکتر سید حسن هاشمی، در دیدار با آیت الله نورمفیدی،  نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان، اظهار داشت: خوشبختانه با لطف و عنایت خدا و حمایت مردم، طرح تحول سلامت در اکثر نظرسنجی‌های مردمی رتبه اول را دارد.

وزیر بهداشت یادآورشد: رییس جمهور چندین بار برای حل مشکلات طرح تحول سلامت، دستوراتی را صادر کرد اما حساسیت‌ها متفاوت است و معاون اول رییس جمهور به ما قول داده که مشکلات اعتباری طرح به زودی و تا قبل از عید برطرف شود.

هاشمی با اشاره به آخرین دیدار خود با آیت الله هاشمی رفسنجانی در واپسین روزهای عمر ایشان، اظهار داشت: آیت الله هاشمی به آینده کشور خیلی امیدوار بودند و می‌گفتند که وضعیت دولت در دور بعدی بهتر می‌شود و ایشان تاکید زیادی بر توجه به رفاه اجتماعی و کاهش فقر داشتند.

وزیر بهداشت از آیت الله نورمفیدی به دلیل حمایت از حوزه سلامت تشکرکرد و گفت: انتظار داریم به مسئولان اقتصادی و اقتصادیون در خصوص مشارکت بیشتر در حوزه سلامت سفارش کنید.

هاشمی در پایان تاکید کرد: طرح تحول سلامت، جزء آرزوهای انقلاب اسلامی، امام راحل و شهدا بود زیرا هدف این طرح نیز مانند اهداف انقلاب، رفاه و آسایش بیشتر مردم است و اعتقاد داریم که بخشی از وظایف حکومت در کنار تامین امنیت، رفاه اجتماعي است.