همشهری آنلاین: وزیر بهداشت، گفت: با توجه به اینکه طرح تحول سلامت برای محرومان و درماندگان است، اعتقاد داریم اجرای این طرح، دیر آغاز شد و ایکاش از ابتدای انقلاب اسلامی چنین طرح‌هایی شروع می‌شد.

به گزارش مهر، دكتر سید حسن هاشمی با عنوان این مطلب که طرح تحول سلامت متعلق به دکتر روحانی است، افزود: با عنایت خدا، همت رئیس جمهور، کمک و همکاری مجلس و حمایت‌های مقام معظم رهبری، طرح تحول سلامت توانست به موفقیت نسبی برسد و حمایت مقام معظم رهبری از این طرح، بدان جهت بود که اقدامات طرح تحول سلامت برای فقرا، محرومین و درماندگان انجام شد اما اعتقاد داریم که این طرح، دیر آغاز شد و ایکاش از ابتدای انقلاب اسلامی چنین طرح‌هایی شروع می‌شد.

وی در ادامه به تبلیغات انتخاباتی اشاره کرد و گفت: هزینه‌های زیادی برای انقلاب اسلامی شده و انقلاب اسلامی گران به دست آمده و فرزندان ایران در مقاطع مختلف تاریخ انقلاب اسلامی، به شهادت رسیدند و فرزندان این بزرگواران یتیم شدند اما آیا پست و مقام وزارت، وکالت و رئیس جمهوری اگر با دروغ، تهمت، آبرو ریزی و تخریب همدیگر باشد، ارزش دارد.

هاشمی خاطرنشان کرد: متاسفانه شاهدیم که برای بدست آوردن رای، انقلاب اسلامی و نظام را زیر سوال می‌برند نمی‌دانم چرا تا این حد سیاه نمایی و بداخلاقی می‌شود در حالی که انقلاب اسلامی ارزان به دست نیامده و باید از آن نگه داری و مراقبت کنیم.

وی با بیان اینکه اعتقادی به برگزاری مناظرات به این شکل ندارم، افزود: متاسفانه در این مناظره‌ها، اخلاق و نظام جمهوری اسلامی ایران آسیب می‌بیند سال‌ها است که از نفوذ صحبت می‌کنیم اما زمانی که شورای نگهبان ۶ نفر را تایید صلاحیت می‌کند و باید فرد اصلح را انتخاب کنیم، شاهدیم که با نشان دادن اسناد مختلف آبروی همدیگر را می‌برند و این همان کاری است که ترامپ و کلینیتون در انتخابات اخیر انجام دادند و این چیزی جز نفوذ فرهنگ و سیاست غرب نیست.

هاشمی در پایان یادآور شد: شاید با نشان دادن اسناد مختلف تصور کنیم که تسویه حساب کرده ایم اما مردم و جوانان، ما را از هم جدا نمی‌دانند و آن را به پای نظام جمهوری اسلامی ایران می‌گذارند بنابراین امیدواریم که مناظره‌ها در دوره‌های بعدی انتخابات به نحوی برگزار شود که با اعصاب و روح و روان مردم بازی نکند و به آن آسیب نزند.

برچسب‌ها