بهگزارش روابطعمومی ماهنامه مدیریت ارتباطات فضای مجازی به نفع افكار عمومی و فوتبال، عنوان سرمقاله این شماره به قلم امیرعباس تقیپور مدیرمسئول ماهنامه است. در چهاردهمین بخش از مجموعه مقالات دکتر حسن بشیر که با عنوان عصرگفتمان منتشر میشود مقالهای با موضوع هدفمندسازی گفتمانی به چاپ رسیده است. مقالهای نیز با عنوان رهیافتی بر نقش رسانهها در مبارزه با فساد اداری؛ رسانههای سوت زن یا سوت زنی رسانهای به قلم علی حیدری منتشر شده است.
گفتوگو با رئیس دانشكده ژورنالیسم و ارتباطات جمعمی هرات، گزارشی از مراسم هفتاد و ششمین زاد روز تولد پروفسور علی اكبر فرهنگی و نگاهی به بایدها و نبایدهای ارتباطاتی در برندهای تجاری توسط امیر كاكایی از دیگر مطالب این شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات و قبل از ورود به پروندههاست. اما در پروندههای این شماره میخوانیم:
- پرونده رسانه
· شناخت؛ برای ضد حمله نوشته علی ورامینی
· چیست آنچه « قدرت نرم » خوانندش؟ مشاركت توام با رضایت نوشته جلیل نوربخش مروست
· رسانه به مثابه عصای كدخدای «دهكده جهانی» نوشته كامران واحدی
· گفتوگو با احمد موثقی، استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران: در عصر «الیگوپولی» رسانهای به سر می بریم توسط مهناز پیرابی
· رسانه ها و قدرت: تعامل یا تقابل نوشته مهدی احمدی
· رسانه و قدرت؛ رابطهای دو طرفه نوشته احسان حمیدی زاده
- پرونده سیاسی
· نقش شبكههای اجتماعی در انتخابات؛ مورد خاص ایالات متحده نوشته میثم سلیمانی
· ابزاری بهتر از هزاران جادوگر - ترجمه
· قدرت كدام شبكه اجتماعی در امریكا بیشتر است؟ - ترجمه
· نقش مخرب در یك انتخابات - ترجمه
· امیرعلی ابوالفتح در گفتوگو با ماهنامه مدیریت ارتباطات: حاكمان به شبكههای اجتماعی كمتر احساس نیاز می كنند
· دخالت خارجی برای حمایت از ترامپ- ترجمه
- پرونده ورزش
· فوتبال، نام ایران را به گوش مردم جهان رساند؛ علی عالی، روزنامه نگار ورزشی از تجربهاش در جام جهانی میگوید
· لشكركشی گاه و بیگاه ایرانیها به صفحات مجازی؛ ای لشكر سایبری نوشته وحید جعفری
· فوتبال و رسانه؛ كدام منجی دیگری است؟ نوشته سالار علیخواه
· لایك به گل، كامنت به نتیجه؛ جام جهانی زیر سیطره شبكههای اجتماعی نوشته چیا فوادی
· رخ نمایی با تور و توپ؛ بررسی تكنیكهای طراحی و صیانت از برندهای شخصی در هنگامه جام جهانی نوشته محسن ایلچی
· تاثیر فشار شبكههای اجتماعی بر اخلاقگرایی رسانه ای در جام جهانی فوتبال 2018مترجم: امیرعلی خلج
· احمدی: حس هواداران فوتبال با شبكه های اجتماعی تغییر نمی كند؛ گفتو گو با مجری و گزارشگر ورزشی سیما درباره قدرت شبكههای اجتماعی در فضای فوتبال
· زبان گزارشگران فوتبال: تحلیل گزارشگری زنده فوتبال به زبان انگلیسی و انواع آن
نود و هشتمین شماره ماهنامه تحلیلی، آموزشی و اطلاعرسانی مدیریت ارتباطات به مدیرمسئولی امیرعباس تقیپور و سردبیری امیر لعلی منتشر شده است.
صاحبامتیاز این نشریه مؤسسه مطبوعاتی دایره رنگی ایدهآل است. مدیریت ارتباطات هر ماه با قیمت 10000 تومان منتشر و توزیع میشود. علاقهمندان جهت خرید و یا دریافت اشتراک سالیانه با شماره 88356436 -021 تماس حاصل فرمایند.