مرد جوان به اتهام حمل سه هزارو 600 بطری مشروبات الکلی به جریمه 580میلیونی و یک سال زندان محکوم شد.

به گزارش خبرنگار ما، آبان ماه گذشته، زمانی که مأموران مبارزه با قاچاق کالای استان تهران متوجه انتقال یک محموله بزرگ مشروبات الکلی به داخل باغی در اطراف کرج شدند تحقیقات تخصصی خود را در این‌باره آغاز کردند.

کارآگاهان با  زیر نظر گرفتن باغ مورد نظر متوجه شدند افرادی شبانه با ورود به داخل باغ، اقدام به بارگیری مشروبات الکلی با خودروهای سواری کرده واقدام به توزیع درسطح استان تهران می‌کنند.

با دستور بازپرس پرونده، یک هفته بعد از اعلام گزارش و پیگیری ماجرا، مأموران اداره مبارزه باقاچاق کالا وارد عمل شدند و صاحب باغ را دستگیر کردند.

در بازرسی از داخل باغ مأموران توانستند 3 هزار و 600 بطر مشروبات الکلی خارجی را کشف و ضبط کنند.صاحب باغ دربازجویی‌ها مدعی شد مدتی قبل باغش را به مردی به نام صادق کرایه داده است و از ماجرای انتقال مشروبات الکلی اطلاعی ندارد  اما از آنجایی که هیچ سرنخی از صادق وجود نداشت، پرونده با صدور کیفرخواست به شعبه اول دادگاه انقلاب انتقال یافت.

این متهم جوان در جلسه محاکمه با اصرار بر اینکه مشروبات متعلق به فرد دیگری است از دادگاه درخواست بخشش کرد که قاضی آصف حسینی نیز با صدور حکمی این مرد را به 583 میلیون تومان جریمه و یک سال زندان محکوم کرد.