خبرنگار همشهری-مشهد: قاچاقچی سابقه‌دار زمانی که بر سر فروش محموله بزرگ مشروبات الکلی، با مشتری خود در اصفهان، اختلاف پیدا کرد، تصمیم به فروش محموله در مشهد گرفت، اما این ماجرا وی را به دام انداخت. این موضوع را سرهنگ صادقی رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی اعلام کرد.

25 روز قبل، کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی از طریق منابع اطلاعاتی خود در جریان معامله یک محموله بزرگ مشروبات الکلی که قرار بود به زودی وارد مشهد شود قرار گرفتند. 

در حالی که نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد این محموله از غرب کشور وارد اصفهان شده و قرار است از آنجا به مشهد منتقل شود، گروهی از کارآگاهان مأموریت یافتند با انجام کارهای اطلاعاتی، قاچاقچیان را شناسایی و محموله بزرگ را کشف و ضبط کنند.

سرهنگ ماشاءالله صادقی، رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی با بیان این خبر گفت: کارآگاهان پس از 25 روز تحقیقات تخصصی موفق شدند به سرنخ‌هایی درباره زمان ورود محموله به مشهد دست پیدا کنند و به این ترتیب تمامی مسیرهای ورودی مشهد زیر نظر پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: یکشنبه شب گذشته در حالی که مأموران توانسته بودند مشخصات کامیون حامل محموله بزرگ را به دست بیاورند، این کامیون که از سوی 2 خودرو با 4 سرنشین اسکورت می‌شد، در جاده نیشابور به مشهد شناسایی و عملیات دستگیری قاچاقچیان آغاز شد.

در این عملیات از آنجا که سرنشینان پژو قصد داشتند با سرعت 200 کیلومتر در ساعت از دست پلیس فرار کنند، کارآگاهان با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح، خودروی  آن‌ها را هدف قرار داده و هر 2 خودرو را متوقف کردند.

مشروب در محموله نمک

سرهنگ صادقی گفت: با دستگیری 4 سرنشین خودروهای سواری و راننده کامیون، متهمان به اداره پلیس انتقال یافتند و در بررسی این کامیون که مخصوص حمل محموله‌های نمک بود، 23 هزار قوطی انواع مشروبات الکلی خارجی کشف شد.

وی افزود: سردسته باند در نخستین بازجویی‌ها مدعی شد این محموله را از غرب کشور بارگیری کرده و قرار بود آن را در اصفهان به فروش برساند، اما به خاطر اینکه در اصفهان با مشتری‌اش اختلاف پیدا کرد تصمیم گرفت محموله را به مشهد منتقل کرده و به فروش برساند.

کد خبر 37743

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز