قاچاقچی سابقه دار که یک ماه قبل با سپردن وثیقه از زندان آزاد شده بود، این بار با محموله 382 کیلوگرمی مواد‌مخدر به دام افتاد.

به گزارش خبرنگار همشهری، چندی قبل زمانی که مأموران اداره مبارزه با مواد‌مخدرپلیس استان تهران در جریان فعالیت یک باند حمل و توزیع مواد‌مخدر در سرحدآباد قرار گرفتند، تحقیقات اولیه خود را در این خصوص آغاز کردند و در این تحقیقات  به یک قاچاقچی سابقه دار به نام شاهین رسیدند.

کارآگاهان پلیس درتحقیقات محرمانه خود درباره این جوان دریافتند که وی یک قاچاقچی حرفه‌ای و بسیار خطرناک است که مهرماه امسال نیز زمانی که قصد حمل محموله بزرگ موادمخدر را از قم به استان تهرانداشته در عملیاتی بسیار دشوار و نفس‌گیر دستگیر و راهی زندان شده است، اما یک ماه قبل در حالی که تنها چند ماه حبس کشیده با وثیقه از زندان آزاد شده و بار دیگر فعالیت خود را از سرگرفته است.

با به دست آمدن این اطلاعات، 4گروه ویژه از کارآگاهان، عملیات شناسایی و ردزنی قاچاقچی مخوف را آغاز کرده و در بررسی‌های خود دریافتند 5 قاچاقچی دیگر که 3 نفر از آنها با هم برادر هستند با شاهین در ارتباط بوده و در بسته بندی و توزیع محموله‌های مواد با وی همدست هستند.

به این ترتیب مخفیگاه باند- که خانه‌ای در اطراف شهرک سرحدآباد بود- به صورت نامحسوس تحت کنترل قرار گرفت و سرانجام در عصر 25 دی مأموران  زمانی که شاهین به همراه همسرش به مخفیگاه وارد می‌شدند و قصد انتقال 254 کیلوگرم حشیش و 128 کیلو تریاک را داشتند، دستگیر و راهی زندان شدند.

کد خبر 42104

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز