مهدیه مصطفایی: مرد تبهکار تصمیم گرفت تا با خلافکاری خیلی زود پولدار شود و برای همین چند لابراتوار تولید مخدر شیشه به راه انداخت، اما رؤیای ثروتمند شدن وی به زندان ختم شد.

صبح بیست و هشتم خردادماه، ماموران پایگاه نهم پلیس مبارزه با مواد‌مخدر از طریق گزارش‌های مردمی در جریان فعالیت یک باند تولید مواد‌مخدر شیشه در طبقه چهارم آپارتمانی در جنوب تهران  قرار گرفتند.

ماموران با دستور قضائی وارد این آپارتمان شدند و در حالی که صاحبخانه مدعی بود این طبقه از آپارتمان را از چندماه قبل به فردی به نام مجید اجاره داده است، مرد مستاجر دستگیر شد.

با دستگیری مجید، وی اعتراف کرد یکی از اعضای باندی است که در زمینه تولید و توزیع شیشه فعالیت دارند.

وی در این بازجویی‌ها با بیان اینکه سردسته اصلی شبکه یک قاچاقچی حرفه‌ای به نام داوود است که در ساخت مخدر شیشه مهارت بسیار زیادی دارد ادعا کرد  داوود با راه‌اندازی چندین لابراتوار روزانه حداقل نیم کیلو شیشه تولید می‌کند.

با اطلاعاتی که این مرد در اختیار کارآگاهان پلیس قرار داد، قاچاقچی حرفه‌ای زمانی که به مخفیگاه خود در منطقه تهرانسر رفته بود در محاصره پلیس قرار گرفته و دستگیر شد.

وقتی که مرد قاچاقچی تحت بازجویی قرار گرفت با اعتراف به تولید مخدر شیشه  به قاضی فرخی – بازپرس شعبه اول دادسرای شهرری-گفت: بعد از آنکه از دیگران شنیدم که راه‌اندازی آزمایشگاه تولید مخدر شیشه سود هنگفتی دارد وسوسه شدم تا از این راه من هم خیلی زود به ثروت هنگفتی برسم  بنابراین چندین آزمایشگاه را راه‌اندازی کردم.

برای این کار ابتدا راز تولید مخدر شیشه را به قیمت ده‌ها میلیون تومان خریداری کرده و کارم را شروع کردم، در مدت کوتاهی از راه فروش مخدرهایی که تولید کرده بودم به حدی ثروتمند شدم که توانستم یک خودروی ۱۰۰ میلیون تومانی خریداری کنم. 

اما قبل از آنکه بتوانم از این خودرو و ثروتم استفاده کنم دستگیر شدم و آرزوی ثروتمند شدنم بر باد رفت.