گروه حوادث: با دستور ویژه بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی تهران، رسیدگی به پرونده سقوط مرگبار دختر جوان از طبقه ششم برجی ۱۰ طبقه در شمال تهران، در دستور کار کارآگاهان جنایی پایتخت قرار گرفت.

شامگاه بیست و چهارم مرداد، با گزارش سقوط مرگبار دختری جوان از طبقه ششم برجی در شمال تهران، بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی تهران در صحنه حادثه حضور یافت و تحقیقات تخصصی درباره علت وقوع حادثه آغازشد.

بررسی‌های اولیه نشان می‌داد حادثه هنگامی رخ داده است که ۱۲ دختر و پسرجوان در یک میهمانی شبانه در این برج حضور داشته‌اند اما لحظاتی بعد از ورود ۲ مرد ناشناس که خود را مامور معرفی کرده‌اند، یکی از دختران حاضر در این میهمانی از طبقه ششم به پایین سقوط کرده و جان خود را از دست داده است.

حسین اصغرزاده – بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی پایتخت- با اعلام این خبر گفت: بررسی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد لحظاتی بعد از ورود مردان ناشناس به این برج، ۶ دختر که در میهمانی حضور داشته‌اند برای تعویض لباس به داخل یکی از اتاق‌ها رفته‌اند که پس از خروج ۵ نفر از آنان از داخل اتاق، ناگهان صدای فریاد ششمین دختر به گوش می‌رسد و لحظاتی بعد وی از طبقه ششم برج سقوط می‌کند.

بازپرس اصغرزاده افزود: طبق گفته‌های شاهدان، لحظاتی بعد از شنیده شدن صدای جیغ دختر جوان، یکی از مردان ناشناس دوان‌دوان از اتاق بیرون دویده و به سوی حیاط برج رفته است.

این در حالی است که مرد ناشناسی که پس از حادثه به بیرون دویده است ادعا می‌کند در زمان وقوع حادثه در آشپزخانه ساختمان بوده است.وی افزود: تحقیقات اولیه نشان می‌دهد در حالی که ماموران کلانتری به‌دلیل نداشتن حکم قضائی وارد ساختمان نشده‌اند، مردان ناشناس با  هویت جعلی و به بهانه بازرسی خانه،  وارد آنجا شده‌اند، این در حالی است که مرد‌ان ناشناس هیچ سمتی در پایگاه بسیج و کلانتری منطقه نداشتند.

آغاز تحقیقات ویژه

بازپرس اصغرزاده  با بیان اینکه تحقیقات ویژه‌ای درباره چگونگی حضور مردان ناشناس در صحنه و اینکه آنها چگونه از ماجرای این میهمانی اطلاع یافته و قبل از ماموران پلیس به آنجا رسیده‌‌اند صورت خواهد گرفت، گفت: از خانه‌ای که میهمانی شبانه در آن برگزارشده بود، مشروبات الکلی کشف شده است؛

ضمن  اینکه عکس‌هایی که در آلبوم‌ها‌ کشف شده، نشان می‌دهد در این محل میهمانی‌های شبانه دیگری هم برگزار شده است، این درحالی است که تحقیقات نشان می‌دهد صاحب اصلی خانه سال‌هاست در خارج از کشور به سر می‌برد و در نبودن وی 2 جوان که از آشنایان دور وی هستند، با به‌دست آوردن کلید خانه، منزل وی را به پاتوق تبدیل کرده بودند.