او توانسته همراه ۳ نفر از اعضای گروه شرکتکننده در نخستین جشنواره ملی خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی به مدال برنز دست یابد. آرینا میگوید: «همیشه پژوهش بخش اصلی برنامههای من بوده و هیچگاه برای من بهعنوان واحد درسی تلقی نشده است. به دلیل دانشآموز محور بودن کلاسهای پژوهشی، حضور در کار تیمی و مطالعه منابع تحقیقی، اشتیاق دانشآموزان برای تعامل و تبادل بیشتر میشود.»
او تجربه خود از کلاس پژوهشی ضربان فکر را اینگونه بیان میکند: «تقسیم کار باعث میشود حجم کار پایین بیاید و فعالیتهای پژوهشی برای همه اعضای گروه لذتبخش شود. گنجاندن پژوهش در برنامه درسی برای رشد فکری و خودشناسی لازم است و دانشآموزان میتوانند با علایق و استعدادهای خود آشنا شوند. معلمهای پژوهشی ما خانمهای رازانی و انصاری و خانم فاضلی رابط پژوهشی در کلاسهای پژوهشی ضربان فکر مشوق ما در فعالیتهای پژوهشی بودند.»