گروه حوادث: سارق حرفه‌ای بعد از آزادی از زندان خود را دندانپزشک جا زده و با تبدیل زیرزمین خانه‌اش به مطب دندانپزشکی، اقدام به درمان بیماران می‌کرد

 این مرد بعد از آنکه تعدادی از بیمارانش را دچار مشکلاتی مثل پارگی لثه کرد، از سوی پلیس به دام افتاد.

مدتی قبل ماموران پلیس آگاهی شهریار از طریق شکایت‌های مردمی در جریان فعالیت‌ یک مجرم سابقه‌دار قرار گرفتند که با سوءاستفاده از پروانه نظام پزشکی یک پزشک عمومی در این شهر طبابت می‌کرد.

بررسی‌ها نشان می‌داد این مرد زیرزمین خانه‌اش را به مطب دندانپزشکی تبدیل کرده و با فریب بیماران، جراحی لثه هم انجام می‌دهد که در جریان این جراحی‌ها چند نفر از بیماران را با مشکلاتی مانند پارگی لثه مواجه کرده است.

با این اطلاعات، کارآگاهان مطب مرد تبهکار را به‌صورت نامحسوس زیر نظر گرفتند و وقتی متوجه شدند هر روز بیماران زیادی به این محل رفت‌وآمد می‌کنند، با دریافت دستور قضائی قدم به آنجا گذاشتند.

کارآگاهان بعد از دستگیری دندانپزشک قلابی و کشف وسایل و ابزار دندانپزشکی، چند برگ نسخه و یک مهر جعلی با عنوان متخصص، جراح و دندانپزشک، متهم را به اداره آگاهی منتقل کردند و تحت بازجویی‌ قرار دادند.

مرد کلاهبردار که چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت با اعتراف به جعل مدارک دندانپزشکی و فریب بیماران به ماموران گفت: بعد از آزادی از زندان، شروع به خرید و فروش وسایل پزشکی کردم اما مدتی قبل یکی از دوستانم با تهیه مدارک جعلی دندانپزشکی پیشنهاد داد که شروع به طبابت کنم.

من هم با تهیه مقداری وسایل دندانپزشکی، زیرزمین خانه‌ام را تبدیل به مطب کردم اما بعد از درمان چند بیمار ماموران مرا دستگیر کردند.

سرهنگ اسماعیل هادئی- رئیس پلیس آگاهی استان تهران- با بیان این خبر گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد دندانپزشک قلابی که دارای 5 فقره سابقه کیفری است پیش از این به اتهاماتی از جمله سرقت و تجاوز دستگیر و راهی زندان شده بود.

وی افزود: هم‌اکنون مرد کلاهبردار با صدور قرار وثیقه 60 میلیون تومانی در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات درخصوص این پرونده ادامه دارد.