لندن: دانشمندان به تازگی در مورد استفاده بیش از اندازه از تلفن همراه و تاثیر آن بر ایجاد حساسیت پوستی در ناحیه گوش و چانه هشدار داده‌اند.

به گفته آنها برخی از کاربران به پوشش نیکلی تلفن همراه حساسیت دارند و این امر موجب می‌شود روی پوست گوش یا چانه آنها لکه های قرمز ایجاد شود. حتی به‌گفته پزشکان این امکان وجود دارد که در صورت استفاده بیش از اندازه از صفحه کلید تلفن همراه، انگشتان دست نیز دچار این حساسیت شوند. متخصصان می‌گویند هرچه تمایل مردم برای استفاده از تلفن همراه در ارتباط‌های روزانه بیشتر می‌شود نگرانی‌های گسترده‌تری در مورد تاثیر تلفن همراه بر سلامت بدن بوجود می‌آید.

بازگشت کیف پول گمشده

کالیفرنیا : پس از60 سال، اعضای یک خانواده به این فکر افتادند که کیف پول گمشده عمه مرحوم‌شان را پیدا کنند. این زن 60 سال پیش کیف پول خود را که از پوست سوسمار ساخته شده بود در دانشگاه گم کرد و از آن پس هیچگاه سراغش را نگرفت. البته این زن ماجرا را به عنوان یک داستان برای فرزندان برادرش تعریف کرده بود و آنها امیدوار بودند روزی بتوانند این کیف را پیدا کنند. این موضوع تقریبا به دست فراموشی سپرده شده بود که 3 سال پس از فوت این زن از طرف دانشگاهی که او در آن تحصیل می‌کرد با منزل اقوام وی تماس گرفته شد. در این تماس مدیر دانشگاه مدعی شد کارگرانی که در حال انجام‌عملیات عمرانی در دانشگاه بوده‌اند کیف پولی را پیدا کرده‌اند که نام و مشخصات زنی در آن است که احتمالا نباید در قید حیات باشد. بنابراین خانواده این زن توانستند کیف پول گمشده او را به خانه‌اش بازگردانند.

شستن بلیت بخت‌آزمایی

سن خوزه: همیشه باید هنگام آماده‌کردن لباس‌ها برای شست‌وشو، جیب‌های آنها را به دقت بررسی کرد. چون بارها اتفاق افتاده است که یادداشت‌ها، اسناد یا چک و اسکناس در جیب لباس‌ها بوده و پس از شست‌وشو آنها به کاغذ‌پاره‌ای مچاله شده تبدیل شده‌اند. اما بی‌توجهی یک مرد به این موضوع او را از شیرینی برنده شدن 112 هزار دلار محروم کرد. این مرد پس از خرید بلیت بخت‌آزمایی آن را در جیب کتش قرار داد اما یک هفته بعد بدون آنکه جیب‌های خود را بازدید کند، کت را برای شست‌وشو به دست خشکشویی سپرد. در همین حال نتیجه قرعه‌کشی اعلام شد و این مرد که شماره بلیت خود را در تلفن همراهش ذخیره کرده بود، متوجه شد که برنده شده است. اما مسئولان برگزارکننده این قرعه‌کشی اعلام کردند که تنها با اصل بلیت جایزه را پرداخت می‌کنند و شکایت این مرد بد‌شانس هم راه به جایی نبرد.

مادر بی‌مبالات

تورنتو: گزارش پلیس حاکی از آن است که یک مادر از دختر 9 ساله خود خواسته است که پشت فرمان نشسته و در بزرگراه رانندگی کند. ماجرا از این قرار است که این زن جوان تحت تاثیر نوشیدنی‌‌های  الکلی حالت عادی نداشته و نمی‌توانسته رانندگی کند. به همین دلیل دختر 9 ساله خود را مجبور می‌کند برای نخستین بار پشت فرمان بنشیند و او را تا منزل برساند. این دختر نوجوان با وجود ترس فراوان پشت خودرو می‌نشیند و با راهنمایی‌های مادرش خودرو را روشن کرده و به آرامی اقدام به رانندگی می‌کند. اما هنوز چندکیلومتر با منزل فاصله داشتند که ماموران راهنمایی و رانندگی به این خودرو مشکوک شده و آن را متوقف می‌کنند. این زن در حال حاضر به دلیل نقض حقوق کودکان در بازداشت به سر می‌برد و احتمال دارد به دلیل این بی‌مبالاتی تا چند ما حضانت فرزندش را از دست بدهد.