چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۸۷ - ۱۶:۴۳
۰ نفر

مونتانا: بیش از 90 دانش‌آموز دبستانی که در کلاس علوم شرکت کرده بودند در انتظار تزریق واکسن هاری هستند

ماجرا زمانی اتفاق افتاد که مادر یکی از دانش آموزان یک خفاش مرده را به کلاس آنها برد تا دانش آموزان آن را از نزدیک ببینند.

اما دانش‌آموزان این خفاش را لمس کردند و پزشکان معتقدند آنها حتما باید این واکسن را تزریق کنند. گفتنی است که مادر این دانش آموز تنها به کلاسی که فرزندش در آن حضور داشت اکتفا نکرد و به 5 کلاس دیگر هم سر زد تا سایر دانش آموزان خفاش مرده را ببینند.

در حال حاضر مدیر مدرسه قصد دارد با هزینه‌ای هنگفت همه دانش آموزان را در مقابل هاری واکسینه کند.

123 ساعت تماشای فیلم

نیویورک: افراد ماجراجو برای شکستن رکورد‌های جهانی از هیچ‌کاری فروگذار نمی‌کنند. برای مثال اخیرا 2 مرد موفق شده‌اند با تماشای بدون وقفه فیلم‌های سینمایی نام خود را در کتاب رکورد‌های گینس جاودانه سازند.

این دو مرد با اراده توانستند در مدت 123 ساعت، 57 فیلم سینمایی تماشا کنند. البته هنوز مقامات مسئول کتاب رکورد‌های گینس در حال بررسی صحت ادعای این 2 نفر هستند.

گفتنی است افرادی که می‌خواهند در بخش تماشای فیلم کتاب گینس نام خود را به ثبت برسانند باید در طول تماشای فیلم تنها به صفحه تلویزیون خیره شوند و نگاه خود را به سمت دیگری برنگردانند.

این در حالی است که افراد مجازند تنها 10 دقیقه پس از تماشای هر فیلم استراحت کنند. روشن است که هرچه تعداد فیلم‌های مشاهده شده بیشتر باشد، احتمال رکورد زنی‌ آنها بیشتر خواهد بود.

جریمه تأخیر پرواز

بوستون: پلیس می‌گوید مردی که از تاخیر پرواز به شدت عصبانی شده بود، پس از فرود هواپیما اقدام به پخش کردن پودری سفیدرنگ درآن کرد و موجب وحشت سایر مسافران شد.

پروازی که این مرد هم در بین مسافران آن حضور داشت با تاخیر یک ساعته از زمین برخاست و در طول این مدت همه مسافران ناچار بودند در هواپیما منتظر باشند.

اما این مرد که بسیار کم طاقت بود اقدام به داد و فریاد و اعتراض کرد که سرانجام با پادرمیانی خلبان سرجای خود نشست؛

اما او که همچنان کینه به دل داشت پس از به زمین نشستن هواپیما از داخل کیف خود پودری سفید رنگ بیرون آورد و آن را روی صندلی‌های هواپیما پخش کرد.

در این بین مسافران هم دچار وحشت شده و گمان کردند یک اقدام تروریستی در کار است. اما سرانجام مشخص شد این پودر  مخصوص رفع بوی بد پا بوده و حمله تروریستی در کار نیست.

توفیق اجباری

کانزاس سیتی: یک مرد خوش شانس برای دومین بار در سال جاری میلادی بلیت بخت‌آزمایی خرید و برای دومین بار برنده شد.

این مرد برای نخستین بار در طول عمرش در اوایل سال، بلیت بخت آزمایی خرید و برنده شد. او که گمان نمی‌کرد دیگر شانس در خانه‌اش را بزند به اصرار دوستانش بار دیگر یک بلیت بخت آزمایی خرید و این بار 20 هزار دلار به جیب زد.

دوستان این مرد خوش شانس معتقدند که او اگر یک بار دیگر هم بلیت بخرد باز هم برنده خواهد شدو به همین دلیل قرار است  در دور جدید فروش بلیت‌های بخت‌آزمایی شرکت کند.

گفتنی است این مرد، شوهر زنی است که به بیماری روانی مبتلاست و  2 سال اخیر را در سرویس بهداشتی منزلشان سپری کرده و به هیچ عنوان حاضر نیست از این محل خارج شود.او قصد دارد این پول را صرف درمان همسرش کند.

کد خبر 65306

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز