چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۸۷ - ۱۷:۱۱
۰ نفر

توکیو: نخست‌وزیر ژاپن در پاسخ به انتقاد‌هایی که در مورد نحوه زندگی او مطرح می‌شود رو به خبرنگاران کرد و گفت: زندگی من به خودم مربوط است.

بسیاری از کارشناسان و منتقدان وی بر این عقیده‌اند که نخست‌وزیر ژاپن پول زیادی خرج خودش می‌کند. اما این مرد 68 ساله خطاب به رسانه‌ها گفت: خوشبختانه پول زیادی دارم و می‌توانم آن را خرج کنم. وی ادامه داد: این روش زندگی من است و گمان نمی‌کنم به کسی مربوط باشد. گفته می‌شود که او به همراه دوستانش چند روز در هفته در گرانقیمت‌ترین هتل‌ها اقامت می‌کند و نایاب‌ترین و مجلل‌ترین غذا ها را می‌خورد. جالب است که مردم ژاپن از افزایش قیمت مواد غذایی به ستوه آمده‌اند.

ویزیت برای ندیدن پزشک

دالاس: زنی که بیش از 19ساعت برای ملاقات پزشک معطل مانده و دست آخر هم موفق نشده بود، با مشاهده صورتحساب بیمارستان حسابی کلافه شد. این زن از صبح تاپاسی از شب در اتاق انتظار بیمارستان معطل شد تا پزشک مخصوص ارتوپد از اتاق عمل بیرون بیاید و پای او را گچ بگیرد. اما با وجود این انتظار طولانی، وی نتوانست پزشک را ملاقات کند و هنگامی که قصد خروج از بیمارستان را داشت با صورتحساب 162دلاری مواجه شد.

بیمارستان دلیل صدور این صورتحساب را رسیدگی پرستاران به این زن عنوان کرده اند؛ اما این زن میانسال می‌گوید پرستاران هیچ کاری جز پرسیدن شرح حال  انجام نداده‌اند و حتی به پای او هم دست نزده‌اند. از سوی دیگر این زن قصد دارد به دادگاه شکایت کند و از بیمارستان غرامت بگیرد چون با اینکه پرسنل بیمارستان می‌دانستند این پزشک وقت ندارد، این زن را در انتظار نگه‌ داشتند.

سرقت مجازی

آمستردام: فراگیری استفاده از اینترنت و ایجاد فضاهای مجازی به همان‌ اندازه که جالب و سرگرم‌کننده است، دردسر‌هایی نیز ایجاد می‌کند. دادگاه اخیرا رای جالبی برای 2 نوجوان صادر کرده که محکوم به سرقت اموال مجازی از یک بازی رایانه‌ای هستند. کارشناسان می‌گویند تا کنون سرقت‌های مشابه محدودی در سراسر جهان اتفاق افتاده است و همچنان قانون مشخصی در مورد نحوه برخورد با سرقت اشیایی که وجود خارجی نداشته و مجازی هستندوجود ندارد.

گفته می‌شود که این نوجوانان چند ماسک را از یک بازی ویدئویی که به صورت آنلاین انجام می شد، سرقت کرده‌اند. البته هنوز مشخص نیست که این سرقت بسیار پیچیده چگونه انجام شده است اما قاضی این نوجوانان شیطان را به 200 ساعت کار اجباری محکوم کرده است. قاضی گفت: طبق قوانین، اشیای مجازی هم جز‌ء اشیاء به شمار می‌‌روند و سرقت آنها جرم است.

مسمومیت با غذای عروسی

پکن: هرچند یکی از رستوران‌های معروف چین میزبان 4 مجلس عروسی در یک شب بود و میزان اشتیاق مردم برای برگزاری مراسم در این سالن سر و صدای زیادی به پا کرد اما مدیر رستوران به دادگاه فراخوانده شده است. گزارش ها حاکی از آن است که دست کم 60  نفر از مدعوین به این مجالس عروسی با خوردن غذای رستوران مسموم و روانه بیمارستان شده‌اند. در صورت اثبات جرم،  این رستوران تا مدت‌ها پلمب خواهد شد.

رکوردشکنی بیسکویتی

نیویورک: جمعی از شهروندان با گردهم آمدن در یکی از پارک‌های بزرگ  شهر، اقدام به برگزاری مراسمی کردند که طی آن 6 هزار و 600  عدد بیسکویت شکلاتی پخته شد. این مراسم به مدت 19 ساعت به طول انجامید اما هنوز مشخص نیست که آیا این اقدام آنها در کتاب رکوردهای گینس ثبت خواهد شد یا خیر؟

کد خبر 66500

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز