گروه حوادث: زن میانسالی که یک قبضه کلت کمری را در چمدانش جاسازی کرده بود و قصد داشت آن را به شیراز منتقل کند در فرودگاه مهرآباد دستگیر شد.

عصر یکشنبه گذشته ماموران پلیس فرودگاه مهرآباد تهران هنگام بررسی وسایل مسافران پرواز تهران - شیراز به زن میانسالی که چمدانی حمل می‌کرد، مشکوک شدند. با کشف یک قبضه کلت کمری و 7 عدد فشنگ که به طرز ماهرانه‌ای در چمدان این زن جاسازی شده بود، وی دستگیر و به اداره پلیس منتقل شد.

روز گذشته هنگامی که این زن میانسال مقابل قاضی بهروز مهاجری - بازپرس شعبه اول دادسرای ویژه فرودگاه‌های تهران - قرار گرفت، مدعی شد: مدتی قبل یکی از آشنایانم که به عراق سفر کرده بود به خانه‌ام آمد و چمدانی را به‌عنوان سوغاتی به من داد.

من هم این چمدان را در کمد خانه‌ام گذاشتم تا اینکه چند روز قبل تصمیم گرفتم برای دیدن اقوامم به شیراز بروم. به همین خاطر لوازم شخصی‌ام را داخل چمدان قرار دادم و به فرودگاه رفتم اما در فرودگاه ماموران به من مشکوک شدند و بعد از بازرسی چمدانم این اسلحه را کشف و مرا بازداشت کردند.

در حالی که این زن ادعا می‌کند از ماجرای وجود اسحله در چمدانش بی‌خبر است، بازپرس مهاجری برای وی قرار قانونی صادر کرد و متهم جهت کشف این معمای عجیب در اختیار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.