با فرا رسیدن ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) چندین برنامه مهم از سوی شهرداری منطقه۱۸در محله های جنوب شهر تهران برگزار شد.

به گزارش همشهری آنلاین؛ همزمان با فرار رسیدن ایام شهادت بانوی بزرگ جهان اسلام بیرق عزای آن حضرت در همه محله ها‏، اماکن پر رفت و آمد، خیابان ها و میادین، بازارچه ها و همچنین مزار شهدای گلزار یافت‌آباد بر افراشته شد و راهپیمایی و اجتماع مردمی عاشقان و شیفتگان حضرت فاطمه(س) در ۶ بقعه و بارگاه شهدای گمنام این منطقه امروز برگزار می‌شود.

«محمدجواد خسروی» شهردار منطقه۱۸ در این باره گفت:«راهپیمایی مردم در بارگاه شهدای دفاع مقدس در بوستان گلستانه،۱۵ خرداد، هفده شهریور، پروین اعتصامی، موزه شهدا و گلزار شهدای یافت آباد برگزار می‌شود. این اجتماع از ساعت ۱۵ روز سه‌شنبه آغاز می‌شود و اهالی محله های قدیمی شهر تهران از جمله یافت آباد، شهرک ولیعصر(عج)، شادآباد، ۱۷ شهریور و ... می توانند در این راهپیمایی و مراسم عزاداری شرکت کنند.»
گفتنی است که اهتزاز بیرق عزای فاطمی‌تباران در محله‌های مختلف منطقه۱۸ مزین به نام مبارک حضرت زهرا (س) نیز از دیگر بخش‌های این اجتماع بزرگ مردمی به شمار می‌رود.