شهرداری منطقه٩ با راه‌اندازی پویش «حلقه وصل باشیم» به ابتکاری خلاقانه دست زده تا وسایل توانبخشی اضافه و بی‌مصرف خانواده‌ها را تحویل بگیرد و پس از رسیدگی به‌ توانیابان و افراد معلولی که به این وسایل نیاز دارند برساند.

همشهری آنلاین _ مریم قاسمی : خیلی از ما وسایلی در خانه داریم که دیگر به‌کارمان نمی‌آید و فضای زیادی را هم اشغال کرده‌اند؛ از ویلچر و واکر و سرویس فرنگی و تختخواب بیمار بگیر تا کوچک‌ترینشان سمعک و عصا و همچو وسایلی. خوب، حالا فرصتی فراهم شده که از یک طرف خانه‌مان را کمی خلوت‌تر کنیم و هم‌اینکه با اهدای این وسایل نیاز تعدادی از همشهریان را تامین کنیم.

«سید محمدرحیم مرتضوی» شهردار منطقه٩ از پیوستن شهروندان به پویش «حلقه وصل باشیم» به‌عنوان کاری مشارکتی و پرثواب یاد می‌کند و می‌گوید: «شهروندان یک ماه فرصت دارند تا وسایل توانبخشی مازاد و سالم خود را به اداره سلامت، سراهای محله، دفاتر اجتماعی و فرهنگی در نواحی مختلف شهرداری منطقه٩ تحویل دهند تا در اولین فرصت به‌دست توانیابان و افراد دارای معلولیت‌های مختلف برسد.»

شهروندان تا ۵بهمن‌ماه سال‌جاری به مدت یک ماه فرصت دارند در این کار مشارکتی پرثواب شرکت کنند، بنابراین از همین امروز سراغ انباری خانه‌تان بروید و آنجا را خوب بگردید تا شاید شما هم سهمی در این کار خوب داشته باشید.