مدیریت شهری منطقه۲۲ برای شهروندان و ساکنان این منطقه خبرهای خوشی دارد و برنامه های ویژه‌ای تدارک دیده است که اجرای آنها تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

به گزارش همشهری آنلاین، با توجه به پیش رو بودن مناسبت‌های متعدد و مهمی مانند آغاز دهه مبارک فجر، ماه‌های مبارک رجب و شعبان، میلاد امام زمان (عج)، نوروز ۱۴۰۲، همچنین تلاقی بهار طبیعت و بهار قرآن، قرار است طرح ها و برنامه‌های ویژه ای با عنوان «بهاران خدمت» برای رضایتمندی بیشتر ساکنان و اهالی در این منطقه اجرا شود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۲ با بیان اینکه این طرح در چندین محور برنامه‌ریزی شده است، می‌گوید: «در این طرح درصددیم تا با سرعت عمل بالا در خدمت‌رسانی به شهروندان و تغییر نمای شهر، کارها را با کیفیت خوب به انجام برسانیم.»

در همین راستا رفع معضلات و مشکلات شهر، آراستگی و تزئین نماها و محیط های شهری متناسب با سال نو ، ارائه خدمات ارزنده و مضاعف به شهروندان ، ترغیب شهروندان به همکاری در نظافت شهر و فرهنگ سازی برای پاکسازی محیط و ایجاد خلاقیت و نوآوری از جمله برنامه های اجرایی این طرح به شمار می‌رود. 

علیرضا علی‌بخشی می‌افزاید: «به همین دلیل بخش اصلی این طرح ویژه در بزرگراه‌ها و شریان اصلی منطقه ۲۲ از پانزدهم دی تا بیست و نهم اسفند ماه به مدت تقریباً ۷۵ روز اجرا می‌شود.»