در این دوره کارهای خوبی انجام شده و پروژه‌های نیمه تمام که در جاهای مختلف تهران وجود داشته یا به اتمام رسیده یا در حال پیشرفت است و ثمراتش برخی الان قابل مشاهده است و برخی آنطور که گزارش دادند در یکی دو سال آینده دیده می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین-زهره سادات لاجوردی، نماینده مردم تهران در مجلس: الحمدلله در این دوره کارهای خوبی انجام شده و پروژه‌های نیمه تمام که در جاهای مختلف تهران وجود داشته یا به اتمام رسیده یا در حال پیشرفت است و ثمراتش برخی الان قابل مشاهده است و برخی آنطور که گزارش دادند در یکی دو سال آینده دیده می‌شود. از جمله این موارد بزرگراه‌هایی است که در نقاط مختلف پایتخت در حال ساخت است و این موضوع به حمل و نقل عمومی شهر تهران کمک موثری می‌تواند بکند. همچنین پروژه‌های دیگری که امروز از نزدیک بازدید کردیم نشان‌دهنده عزم جدی مدیریت شهری برای حل معضلات و مشکلات تهران است.
معضل پسماندها یکی از مشکلات مهم شهر تهران بوده که امروز متوجه شدیم که با خرید دستگاه‌های زباله سوز زباله به برق تبدیل شده و در نهایت به صورت پسماند فشرده بدون کمترین آلایندگی تبدیل به کود می‌شود. همچنین با توجه به اینکه تهران مهاجرپذیر و دائما در حال گسترش است، توسعه خطوط و ملزومات حمل و نقل عمومی لازم است که خوشبختانه اتوبوس‌ها و تاکسی‌های برقی خریداری شده و برنامه‌ریزی‌ها برای توسعه خطوط مترو و سایر حوزه‌ها نوید این را می‌دهد که معضلات و مشکلات پایتخت ظرف سه سال آینده کاهش یابند.

منبع: روزنامه همشهری