دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۱
۱ نفر

بازدید از پروژه ها قابل توجه  بود و روز خوبی سپری شد  اما اساسا با این بازدیدها نمی‌شود به میزان کارکرد و عملکرد یک مدیر پی برد، ولی حضور من در این بازدید بیشتر از باب قدردانی زحماتی بود که در دوره شهرداری آقای زاکانی در شهر تهران کشیده و تلاش کرده  تا مشکلات مردم تا جایی که مقدور بوده، برطرف شود.

حمید رسایی

به گزارش همشهری آنلاین- حجت‌الاسلام حمید رسایی، نماینده مردم تهران در مجلس: بازدید از پروژه ها قابل توجه بود و روز خوبی سپری شد اما اساسا با این بازدیدها نمی‌شود به میزان کارکرد و عملکرد یک مدیر پی برد، ولی حضور من در این بازدید بیشتر از باب قدردانی زحماتی بود که در دوره شهرداری آقای زاکانی در شهر تهران کشیده و تلاش کرده تا مشکلات مردم تا جایی که مقدور بوده، برطرف شود. بخشی از خدماتی که در تهران توسط شهرداری انجام شده قابل توجه بوده است و بخش‌هایی را هم می‌شد که بهتر انجام شود. موضوع دیگری که می‌توان به آن اشاره کرد برخی از انتصاباتی است که در شهرداری تهران صورت گرفته که البته می‌شد بهتر از این هم باشد ولی در کل مشخص است در طول دوره‌ای که آقای زاکانی در شهرداری فعالیت کرده، زحماتی در این حوزه کشیده شده و تلاش‌های بسیاری صورت گرفته است. خصوصا اینکه برخی از پروژه‌ها تا قبل از روی کارآمدن مدیریت فعلی شهرداری نیمه‌تمام یا تعطیل شده بود که با همت آقای زاکانی و مدیریت فعلی شهر این پروژه‌ها دوباره احیا شده است.

کد خبر 868576

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • فرزند ایران IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
    0 0
    ممنون جناب زاکانی به خاطر زحماتهاتون وتبریک برای موفقیتها تون وممنون جناب رسایی به خاطر قدر دانی صحیحتون .معمولا چاپلوسان زیادن الان میتونید دور منتخب ببینید .اما قدر شنا س ها کم .اونهم وقتی همه به دلیل برد رقیب در رقابت به سایر کاندیدا ها حمله می کنند
  • رسایی خر است. IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
    0 0
    خیلی عالی