نقل و انتقالات مهمی در چند تیم بزرگ فوتبال ایتالیا انجام شده و چند انتقال هم در راه است.

به گزارش همشهری‌آنلاین، باشگاه‌های ایتالیایی هم درگیر نقل‌وانتقالات بودند که مهم‌ترین‌های آنها را مرور می‌کنیم:

- چیرو ایموبیله از لاتزیو به ترکیه رفت تا زیرنظر جووانی فان‌برونخورست کار کند. از این انتقال ۳میلیون یورو نصیب لاتزیو شد. باشگاه پایتخت ۲بازیکن دیگر را هم فروخت؛ لوییس آلبرتو با ۱۰.۵میلیون یورو به الدوحیل قطر و رائول مورو ۲.۵میلیون به وایادولید.

- نیکولا میلینکوویچ از فیورنتینا با مبلغ ۱۴.۳میلیون یورو به ناتینگهام فارست پیوست. فیورنتینا ۷۰۰هزار یورو روی این مبلغ گذاشت و یک مدافع از لچه به نام مارین پونگراچیچ خرید. خرید مویزه کین از یوونتوس ۱۳و آندره‌آ کولپانی از مونتزا ۴میلیون یورو هزینه داشت. قرارداد قرضی امرباط هم در منچستریونایتد به پایان رسیده ولی احتمالا این هافبک مراکشی در انگلیس بماند.

- آتالانتا یک بازیکن به نام بن گادفری با مبلغ ۱۲میلیون یورو از اورتون خرید. زانیولو هم از گالاتاسرای برگشت تا قرضی برای این تیم به میدان برود. آتالانتا برای فروش اوکولی به لستر، میرانچوک به آتلانتا یونایتد، کامبیاگی به بولونیا، زورته‌آ به کالیاری و ابریما کولی به یانگ بویز مبلغ ۴۲.۶میلیون یورو سود کرد. آنها ۲۶میلیون برای خرید بازیکن هزینه کرده‌اند.

- تیم تازه‌وارد کومو چند بازیکن جذب کرده. غیراز بلوتی، واران و پپه رینا ۲ستاره دیگر این تیم هستند که رایگان بودند. خریدهای دیگری هم در راه است.

منبع: روزنامه همشهری