یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۳
۰ نفر

ده‌روسی تیم مورینیو را که محبوب هواداران نبود، به تیمی دوست‌داشتنی تبدیل کرده است.

ده روسی

به گزارش همشهری‌آنلاین، این نخستین فصلی است که ده‌روسی از ابتدا کار خود را به‌عنوان سرمربی آاس‌رم آغاز می‌کند. او تیمی را که با مورینیو جام اروپایی گرفته بود اما محبوب هواداران نبود، به تیمی دوست‌داشتنی تبدیل کرد. تیم مورینیو از تیم گلادیاتور دفاعی بود. ده‌روسی خط حمله رم را از نو بازسازی کرده است. آرتم دووبیک که با خیرونا آقای گل لالیگا شده بود، پیشنهاد سیمئونه و اتلتیکو را رد کرد تا به پایتخت ایتالیا برود. دیگر مهاجمی که ده‌روسی جذب کرده، ماتیاس سوله از یوونتوس است.

- ماتیاس سوله آرژانتینی با ۲۵.۶میلیون یورو از یوونتوس جذب شده، انزو لوفه با ۲۳میلیون از رن برای خط هافبک و ساموئل دال با ۴.۳میلیون از یورگوردن سوئد برای دفاع کناری. از همه گران‌تر آرتم دووبیک اوکراینی است. رم برای خرید این مهاجم ۲۷ساله ۳۰.۵میلیون به خیرونا پرداخت. او فصل پیش با ۲۴گل جایزه پیچیچی لالیگا را گرفته بود.

- دووبیک که از خیرونا به یک باشگاه کوچک یاد کرده بود، مورد حمله هواداران این تیم قرار گرفت. هواداران معتقدند بهتر بود دووبیک که یک سال پیش با ۷میلیون یورو از دنیپرو جذب شد و کسی هم او را نمی‌شناخت، از جملات بهتری برای خداحافظی و یاد کردن از باشگاه سابقش استفاده می‌کرد.

- دووبیک سالی ۳میلیون یورو دستمزد می‌گیرد. با آمدن او جا برای تامی آبراهام تنگ خواهد شد. قرارداد قرضی لوکاکو هم تمدید نمی‌شود و او به چلسی برمی‌گردد تا احیانا به ناپولی یا عربستان برود.

- آندره‌آ بلوتی، دیگر مهاجمی بود که رم را ترک کرد. این بازیکن ملی‌پوش با ۴.۵میلیون یورو به تیم تازه‌وارد کومو فروخته شد و اسپیناتزولا هم رایگان به ناپولی رفت. قرارداد قرضی این بازیکنان هم تمام شد و آنها به باشگاه اصلی خود برگشتند: راسموس به کریستنسن لیدز برگشت و سردار آزمون به لورکوزن(فروش به الشباب امارات)، دیگو یورنته به لیدز، رناتو سانچس به پاری‌سن‌ژرمن و دین هویسن به یوونتوس. روی پاتریشیو دروازه‌بان این تیم هم فعلا بدون تیم است.

- با آمدن دووبیک و سوله، چند مهاجم این تیم را ترک کردند؛ بلوتی، ‌سردار آزمون، لوکاکو و احتمالا تامی آبراهام.

- حسام عوار هم با ۱۲میلیون یورو به باشگاه الاتحاد عربستان واگذار شد.

کد خبر 871654
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha