ستاره قطری سابق پرسپولیس در نخستین بازی رسمی برای الوکره مقابل الاهلی قرار گرفت.

به گزارش همشهری آنلاین، تیم فوتبال الوکره در حضور تعویضی عبدالکریم حسن در نخستین مسابقه فصل جدید لیگ ستارگان قطر به تساوی دو بر دو رسید که این مدافع چپ قطری نزدیک بود منجر به شکست تیمش در این دیدار شود ولی خودش اشتباه مرگبارش را جبران کرد.

عبدالکریم حسن که دوران خوبی در پرسپولیس داشت و همراه با این تیم به قهرمانی در لیگ برتر رسید، پس از انتقال خبرساز و گران‌قیمت به الوکره، در شروع فصل لیگ ستارگان قطر استفاده شد و برابر الاهلی فرصت بازی تعویضی به دست آورد، اما ممکن بود کار دست تیمش بدهد.

این مدافع چپ باتجربه قطری که روی گل دوم دریافتی الوکره مقابل الاهلی تقریبا مقصر بود و شرایط را برای نفوذ بازیکن حریف از جناح چپ خط دفاعی تیمش فراهم کرد و دفع توپی انجام نداد، یک اشتباه دیگر هم در این بازی داشت که نزدیک بود یک امتیاز را هم از تیمش بگیرد.

در شرایطی که بازی ۸ دقیقه وقت تلف شده داشت، عبدالکریم حسن در دقیقه ۱۰+۹۰ اشتباه فاحشی در میانه زمین مرتکب شد و توپ را به بازیکنان الاهلی داد تا ضدحمله سریعی بزنند و در آستانه گلزنی توسط یولیان دراکسلر، ستاره آلمانی خود قرار بگیرند که این مدافع چپ دوباره اشتباهش را جبران کرد.

ستاره آلمانی الاهلی و سابق پاری‌سن‌ژرمن و بنفیکا که نزدیک بود روی اشتباه عبدالکریم حسن موفق به گلزنی شود، در آخرین ثانیه مسابقه نتوانست از تکل مدافع سابق پرسپولیس عبور کند تا بازی با تساوی خاتمه یابد.

منبع: ورزش سه