مسئولان پرسپولیس اعتقاد دارند در شرایط فعلی تیم‌شان بهتر است یک سهمیه باقی‌مانده خارجی خود را به جذب دفاع چپ اختصاص دهد.

گاریدو

به گزارش همشهری آنلاین محمدرضا کشوری‌فرد اگرچه در آخرین اظهارنظرش مدعی شده که اعتراض باشگاه پرسپولیس به کسر سهمیه ششمش در حال رسیدگی است اما طبق شنیده‌ها، مسئولان سازمان لیگ به مدیران پرسپولیس اعلام کرده‌اند که اصلا امیدوار به بازگرداندن سهمیه‌شان نباشند و بهتر است به همان 5 سهمیه (1+4) بسنده کنند.

این یعنی اینکه سرخپوشان با شرایط موجود باید فقط یک خرید خارجی داشته باشند، در حالی که خوان گاریدو درخواست جذب یک دفاع چپ و یک وینگر-مهاجم را از مدت‌ها قبل از باشگاهش داشت. جالب اینکه ابتدا از باشگاه به این مربی اسپانیایی اطمینان داده بودند که مشکلی برای جذب 6 بازیکن خارجی ندارند اما بعد از اعتراض برخی از باشگاه‌ها از جمله باشگاه استقلال به احتمال برگرداندن دو سهمیه کسرشده پرسپولیس، اعضای کارگروه ناظر بر قراردادها برای اعطای سهمیه ششم پرسپولیس در جذب بازیکن خارجی به جمع‌بندی نرسیدند.

طبق اخبار به‌دست‌آمده مسئولان پرسپولیس اعتقاد دارند در شرایط فعلی تیم‌شان بهتر است یک سهمیه باقی‌مانده خارجی خود را به جذب دفاع چپ اختصاص دهد اما خوان گاریدو ترجیح می‌دهد یک وینگر که توانایی بازی در خط حمله را هم داشته باشد به لیست تیمش اضافه کند. در این مورد باید دید در روزهای آتی چه اتفاقی رخ خواهد داد. ناگفته نماند که باشگاه پرسپولیس همچنان امیدوار به جذب علی قلی‌زاده است و اگر این انتقال نهایی شود آن وقت آخرین سهمیه خارجی پرسپولیس به جذب دفاع چپ اختصاص پیدا خواهد کرد.

کد خبر 873885

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • ... IR ۰۷:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۳
    0 22
    تیم حکومتی پیروزی به قاون شکنی عادت کرده است.باحمایت تاج رییس فدراسیون وداوران وروزنامه ها مانند همشهری تمام قوانین وسقف قرارداد تحت عنوان بی شرمانه هوادار متمول .
    • کیسه‌کش هوچیگر IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۳
      5 0
      خیلییی رو دارید شماها ، بازیکنان خوب پرسپولیس مثل ترابی و بیرانوند و اسماعیلی‌فر، و... جدا شدن و بجاش بازیکنان جوان و به مراتب ارزونتر جذب کردیم،۳ تا بازیکن اصلی که آزاد بودن جذب کردیم و با فروش عبدالکریم حسن هم سود خوبی کردیم و کلی به سقف قرارداد پرسپولیس اضافه شده.... شما رضائیان رو چند گرفتید؟ چقدر دادین که راضی شد بیاد کیسه؟ به کاکوتا چقدر دادین که مدیر باشگاه آمیان فرانسه از این انتقال تعجب کرده؟؟ چقدر به بازیکنان اصلیتون دادین که تونستید حفظشون کنید، ۵۰ درصد بازیکنان اصلی پرسپولیس جدا شدن . بازیکنان بوسنیایی و گابنی و بازیکنان داخلی هم به کنار. .. واقعا چجوری روتون میشه اینهمه هوچیگر باشید؟؟؟!!!!!
  • IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۳
    2 2
    درویش دراین مدت ثابت نموده فقط در ازدست دادن بازیکن استاد است در جذب بازیکن صفراست هشت بازیکن پرسپولیس رفته اند دوبازیکن باکیفیت نتوانسته جدب نماید