مهاجم سابق پرسپولیس گفت: واقعاً خنده‌دار است که در حال حاضر در پایتخت، استادیومی نداریم تا پرسپولیس یا استقلال در آن بازی کنند.

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین پایان رافت درباره وضعیت پرسپولیس در آستانه شروع مسابقات لیگ برتر گفت: معمولاً در پایان هر فصل جابه‌جایی‌هایی در زمینه بازیکن یا مربی در همه تیم‌ها انجام می‌شود و پرسپولیس هم از این قاعده مستثنی نبود. بعد از جدایی چند بازیکن، باشگاه نفرات جدیدی را جذب کرد و مدیران پرسپولیس همچنان در تلاش هستند تا طبق نظر گاریدو چند بازیکن دیگر را به تیم اضافه کنند. طبیعتاً این مربی در حال حاضر روی نقاط ضعف و قوت تیمش اشراف دارد و البته باید به گاریدو زمان بدهیم تا تفکراتش را در پرسپولیس پیاده کند. او از فوتبال اروپا به کشوری آمده است که فوتبالش از لحاظ ساختار و امکانات مشکل دارد و همین موضوع می‌تواند کار گاریدو را سخت کند.

وی در ادامه تأکید کرد: مسئله مهم دیگر میزبانی پرسپولیس است و باید برای انجام بازی‌های خانگی‌اش به بیرون از تهران برود. این موضوع برای خیلی‌ها قابل هضم نیست و واقعاً خنده‌دار است که در حال حاضر در پایتخت، استادیومی نداریم تا پرسپولیس یا استقلال در آن بازی کنند. پرسپولیس در این سال‌ها چند بار قهرمان شده است. واقعاً این قهرمانی‌ها چه فایده‌ای داشته است؟ وقتی پرسپولیس برای خودش یک ورزشگاه پنج هزار نفری ندارد، این قهرمانی‌ها چه فایده‌ای دارد؟ این تیم چند دهه قدمت و میلیون‌ها هوادار دارد و جزو محبوب‌ترین تیم‌های دنیاست، ولی یک استادیوم ندارد.

رأفت همچنین خاطر نشان کرد: یک باشگاه باید ابتدا تمامی ابزار و امکانات لازم را داشته باشد و سپس تیم‌داری کند. پرسپولیس در درآمدزایی مشکل دارد و همچنان زیرنظر دولت است، درآمد کمی هم که به دست می‌آید صرف جذب بازیکن و مربی می‌شود و قسمتی هم به دلال‌ها می‌رسد! این وضعیت سال‌هاست که تغییری نکرده و فوتبال ایران همچنان آماتور است. حالا گاریدو می‌خواهد در چنین فضایی کار کند و قطعاً چالش سختی خواهد داشت.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در پایان اظهار داشت: فصل گذشته مهمترین دلیل قهرمانی پرسپولیس هواداران بودند، ولی حالا این تیم باید خارج از تهران بازی کند و این واقعاً عجیب و باورنکردنی است. باید منتظر شروع لیگ باشیم تا ببینیم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد، ولی من امیدوارم پرسپولیس روزهای خوبی را در فصل جدید تجربه کند.

کد خبر 873888

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • ... IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۳
    0 3
    انشاله تیم پیروزی هم قهرمان میشه. تاحالا که نشده است.
  • بهرام IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۳
    1 1
    دلت خوشه دو تیم بزرگ پایتخت هنوز یه زمین تمرین ثابت و درست وحسابی که مال خودشون باشه ندارن چه برسه به استادیوم
  • ابی IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۳
    0 1
    محبوب کل دنیا .خخخخخخ چی میزنی
  • عباس IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۳
    2 0
    ایشا الله کیسه کشا دلشون خوش باشد به جواد چکش حادو گر اگه جادوگریش بکیر ذ