تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۹

تیم ملی فوتبال ایران تمرکز کافی برای بازی حساس مقابل امارات را در اردوی خود بار دیگر احساس می کند.

به گزارش همشهری آنلاین، تیم ملی فوتبال ایران با پیروزی یک بر صفر مقابل قرقیزستان توانست سه امتیاز بازی نخست در مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ را بردارد اما پیروزی خفیف شاگردان امیر قلعه نویی انتقاد تماشاگران حاضر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان را به همراه داشت تا مصاحبه طوفانی مهدی طارمی مهاجم تیم ملی را هم به همراه داشته باشد.

واکنش او و سعید الهویی دستیار امیر قلعه نویی نسبت به انتقادها نه تنها جو را برای تیم ملی آرام نکرد بلکه منتقدان آنها را جدی تر از گذشته مصمم به ذکر نکات مورد تاکید خود کرد.

با این حال کاروان تیم ملی ایران راهی امارات شد تا تمرینات خود را برای بازی فردا سه شنبه مقابل این تیم دنبال کند.

قلعه نویی که به خوبی از حساسیت دیدار با امارات و اعتماد به نفس بالای میزبان پس از پیروزی سه بر یک مقابل قطر آگاه است تصمیم گرفت هرگونه حاشیه را از رختکن دور کند. از این رو با صحبت‌های خود در دو روز گذشته و ایجاد آرامش بین اعضای تیم از آنها خواست تا هیچ چیزی جز بردن امارات را در ذهن خود مرور نکنند و با آرامش برای کسب سه امتیاز مهم در مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ بازی کنند.

همین موضوع باعث طراوت بازیکنان تیم ملی ایران در تمرین شامگاه روز گذشته آنها شد تا انرژی و انگیزه بار دیگر به جمع ملی پوشان ایران بازگردد.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و امارات ساعت ۱۹:۳۰ روز سه شنبه در ورزشگاه هزا بن زائد شهر العین برگزار می‌شود.

منبع: مهر