سرمربی تیم ملی ایران ستاره تیم فوتبال پرسپولیس را برای بازی حساس این تیم کنار گذاشت.

کنعانی‌زادگان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، پنجشنبه شب تیم ملی فوتبال ایران در نخستین دیدار خود در مرحله انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶ در حالی از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف تیم ملی فوتبال قرقیزستان رفت که در پایان این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود یوزها به پایان رسید.

در جریان این بازی با نظر امیر قلعه‌نویی، شجاع خلیل زاده و امین حزباوی دو زوج خط دفاعی یوزها در تقابل با قرقیزستان بودند و خبری از محمدحسین کنعانی‌زادگان در خط دفاعی تیم ملی نبود. با توجه به حضور این مدافع در ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر برابر فولاد خوزستان و حساسیت این بازی برای سرخ‌پوشان، کادرفنی تیم ملی تشخیص داد تا کنعانی‌زادگان در بازی با قرقیزستان روی نیمکت باشد و حزباوی به جای او به میدان برود تا این بازیکن استراحت کند و در بازی حساس با امارات در دسترس باشد.

گفتنی است تیم ملی فوتبال ایران روز سه‌شنبه بیستم شهریور ماه از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه بن زاید به مصاف تیم ملی فوتبال امارات خواهد رفت.

کد خبر 879501

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
    1 0
    سلام به گروبان قندلی مافیای دلالی و مربی که درحد لیگ سه هم نمیباشد
  • قشقایی IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
    1 0
    الان بهترین دفاع حال حاظرایران
  • رضا IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
    0 1
    آقای قلعه نوعی دراین وضعیت تیم ملی بیشترازهرچیزی نیازبه بازیکنانی باتجربه داره ازجمله احسان حاج صفی رامین رضاییان احمدنواللهی روزبه چشمی لاعقل برای این چندباری تاتیم ملی بتونه به جام جهانی بره
  • IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
    0 2
    امیرخان اکثریت قریب به اتفاق بدخواهانت پرسپولیسی هستند چه در تماشاگران و چه بازیکنان. میخای موفق باشی بساط این جماعت را جمعش کن چون دلشون با تیم ملی نیست