پونه ندایی، مدیر انتشارات امرود ضمن اعلام این خبر به همشهریآنلاین گفت: از همان روزهای نخست انتشار این کتاب و توزیع آن کتابفروشیها از استقبال خوب آن خبر دادند و موزعان و شرکتهای پخش هم تقاضاهای خود برای تجید ارسال کتاب را تکرار کردند.
ندایی دلیل اقبال علاقهمندان به کتاب را در سه نکته میداند، اول نام و موضوع کتاب که هم نام شگفتانگیزی است و هم اینکه تقریبا امری منحصر به فرد را نشانه گرفته وعلاوه بر آن با طنز هم پهلو میزند.
وی عامل دوم را مولف کتاب میداند که از جمله چهرههای شناخته شده و و شاخص در عرصه تحقیقات و پژوهشهای مربوط به تاریخ مطبوعات و روزنامهنگاری است و همین امر بر بعد پژوهشی و استنادی و تاریخی کتاب افزوده است.
این ناشر قیمت مناسب و ارزان کتاب را در مقایسه با قیمت سایر اقلام و کتابها سومین عامل و البته عاملی حاشیهای می داند که توانسته مخاطب و خواننده را به سمت این کتاب سوق دهد.
کتاب«روزنامهحزب خران» را سید فرید قاسمی، مورخ و پژوهشگر نامدار مطبوعات و تاریخ روزنامهنگاری اواسط مرداد ماه از سوی نشر امرود به بازار کتاب عرضه کرده بود.
قاسمی پیش از این مجموعهای از کتابهای مربوط به معروفترینشخصیتها و نیز جراید و نشریات تاریخ روزنامهنگاری را از سوی انتشارات امیر کبیر به بازار کتاب عرضه کرده بود.
[قاسمی و گزیده مطبوعات ایران در ایستگاه هشتم]
وی همزمان با نمایشگاه کتاب امسال هم کتاب «پیشینه ارتباطات و تاریخ مطبوعات خرم آباد»را در حجمی قابل اعتنا به بازار کتاب عرضه کرده بود.