گروه حوادث: 3 مرد شیطان صفت به بهانه مسافرکشی 11زن و دختر را ربوده و با انتقال به پارک جنگلی در غرب تهران آنها را مورد آزار و اذیت قرار دادند

اعضای این باند بعد از سرقت اموال طعمه‌هایشان، آنها را در همان محل رها می‌کردند و متواری می‌شدند.

راز جرایم سیاه این 3متهم با مراجعه یکی از طعمه‌های آنها به دادسرای جنایی تهران فاش شد.این دختر جوان به قاضی قندی زاده، بازپرس شعبه 8 دادسرای جنایی تهران گفت: برای رفتن به خانه از میدان آزادی سوار یک خودروی به ظاهر مسافرکش شدم که 3 سرنشین داشت.

بعد از طی مسافتی کوتاه، سرنشینان خودرو با تهدید چاقو، مرا ربوده و با انتقال به پارک جنگلی در غرب تهران، مورد آزار و اذیت قرار دادند. سپس اموال باارزشم را سرقت کردند و با رها کردن من در یک خیابان خلوت به سرعت فرار کردند.

بعد از اظهارات دختر جوان، به دستور بازپرس پرونده، گروهی از کارآگاهان پلیس آگاهی وارد عمل شدند و بررسی‌های تخصصی برای شناسایی و دستگیری مردان شیطان صفت آغاز شد.

با شکایت چند زن و دختر دیگر که آنها هم طعمه متهمان شده و بعد از انتقال به پارک جنگلی هدف سوءاستفاده قرار گرفته‌ بودند، بررسی‌ها برای دستگیری این باند وارد مرحله‌ای تازه شد و چند تیم عملیاتی به‌صورت نامحسوس در بوستان جنگلی به کمین متهمان نشستند.

ماموران بعد از گذشت 40 شبانه‌روز سرانجام 2 سرنشین یک خودروی سواری را مشاهده کردند که یک دختر جوان را ربوده و به این محل منتقل کرده بودند. به این ترتیب عملیات ضربتی برای دستگیری آنها آغاز شد اما یکی از سرنشینان خودرو توانست با استفاده از تاریکی شب، از دست پلیس فرار کند ولی دیگری دستگیر شده و به اداره آگاهی منتقل شد.

متهم دستگیر شده اعتراف کرد که از چندی پیش با همدستی 2 نفر از دوستانش و در پوشش مسافرکش، زنان و دختران را سوار خودروی پیکان سفید رنگ خود می‌کرده و در میانه راه با تهدید چاقو، آنها را به بوستان جنگلی منتقل و پس از آزار و اذیت، اموال‌ آنها را سرقت می‌‌کردند. سپس آنها را در همان جا رها کرده و متواری می‌شدند.

این متهم در ادامه اعترافاتش گفت: گاهی اوقات نیز زنان و دختران را ربوده و به باغی در اطراف کرج منتقل و پس از آزار و اذیت، آنها را در بیابان‌های اطراف رها می‌کردیم.

به‌دنبال اعترافات این متهم، ماموران جست‌وجو برای دستگیری همدستانش را آغاز کردند و با شناسایی مخفیگاه آنها در یکی از شهرک‌های اطراف کرج راهی آنجا شدند. زمانی که ماموران قصد دستگیری متهمان را داشتند یکی از آنها که متوجه حضور پلیس در محل شده بود قصد داشت از بام یک خانه 3 طبقه اقدام به فرار کند که پیش از فرار، دستگیر شد.

متهم دیگر نیز وقتی خود را در محاصره پلیس دید، به سوی ماموران حمله کرد که ماموران با استفاده از قانون به‌کارگیری سلاح وی را از ناحیه پا هدف قرار دادند و این مرد نیز با اصابت یک گلوله به پایش دستگیر شد.

با انتقال متهمان به اداره آگاهی، تمامی آنها در جریان بازجویی‌ها به ربودن و آزار و اذیت زنان و دختران جوان اعتراف کردند و مدعی شدند که بعد از سرقت اموال طعمه‌هایشان، آنها را با هم قسمت می‌کردند.

بازپرس قندی‌زاده با بیان این خبر گفت: با انتشار خبر دستگیری متهمان در مطبوعات، تا‌کنون 11 زن و دختر جوان که طعمه‌ این باند شده‌اند، با مراجعه به پلیس آگاهی و دادسرای جنایی شکایت‌های خود را مطرح کرده‌اند.

قاضی قندی‌زاده بار دیگر با صدور دستور چاپ عکس بدون پوشش چهره متهمان در روزنامه‌ها از کسانی که به دام این 3شرور افتاده‌اند خواست با مراجعه به دادسرای جنایی تهران و اطمینان از اینکه هویت آنها محفوظ خواهد ماند، شکایت خود را اعلام کنند.