سن‌دیگو: ماموران پلیس این روز‌ها سرگرم رسیدگی به پرونده‌ای هستند که در آن یک پدر مسن به روی پسر جوانش آتش گشوده است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که این پیرمرد از پسرش خواسته نواختن موسیقی را قطع کند اما فرزندش به خواست او بی‌توجهی کرده و به همین دلیل وی به سمتش شلیک کرده است.

او در تشریح ماجرا ادامه داد که  تفنگ شکاری را از داخل کمد برداشته آن را با گلوله پر کرده و در حالی که پسرش همچنان سرگرم نواختن موسیقی بوده به او شلیک کرده است. گفتنی است که این پسر جوان در رشته موسیقی تحصیل می‌کند و چاره‌ای جز تمرین کردن موسیقی در فضای خانه ندارد. در حال حاضر پیرمرد در زندان و فرزند او در بیمارستان به سر می‌برد.

سارق جویای کار

ماساچوست: سارقی که به کیف یک زن دستبرد زده بود در ماجرایی عجیب به دام افتاد. این پسر جوان در ایستگاه اتوبوس در یک چشم بر هم زدن کیف پول زنی را سرقت کرد و پا به فرار گذاشت.

این زن و شوهرش که به شدت از سرقت کیف ناراحت بودند و فشار عصبی آنها را گرسنه کرده بود، تصمیم گرفتند به یک رستوران بروند تا غذا بخورند. آنها در رستوران غذا سفارش دادند و در حالی که منتظر دریافت سفارش بودند مشاهده کردند که سارق کیف پول وارد رستوران شد و برای شغل پیشخدمتی سرگرم پرکردن فرم است.

این زوج جوان هم با استفاده از این فرصت با پلیس تماس گرفتند و ماموران این سارق را در رستوران در حالی که هنوز فرم درخواست شغل را پر نکرده بود، دستگیر کردند. سارق مدعی شد به این خاطر دست به سرقت زده است که بتواند با پول به دست آمده یک لباس مناسب خریداری و با مدیر رستوران‌ها در خصوص یک موقعیت شغلی صحبت کند.

حادثه ناگوار در کلاس هنر

لندن: ساخت مجسمه‌ای از دست دانش‌آموزان یک مدرسه به بهای سوختن انگشتان دست یک دختر نوجوان تمام شد. بنا بود که دانش‌آموزان این مدرسه به عنوان پروژه‌ای برای کلاس هنر هر یک مجسمه‌ای از انگشتان‌شان بسازند و به این منظور ناچار بودند که دست خودشان را در محلول مخصوص فرو ببرند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که دمای این محلول به علت بی‌توجهی معلم مدرسه در حدود 80 درجه سانتی‌گراد بوده و به محض اینکه دانش‌آموز دستش را داخل آن فروبرده همه انگشتانش سوخته است. این در حالی است که دادگاه این مدرسه را به پرداخت 19 هزار دلار جریمه محکوم کرده است.

از سوی دیگر خانواده این دانش‌آموز از معلم هنر مدرسه هم شکایت کرده اند زیرا به گفته آنها دلیل اصلی این حادثه بی‌توجهی او بوده است. به احتمال زیاد این معلم هم علاوه بر از دست دادن موقعیت شغلی‌اش به پرداخت جریمه محکوم خواهد شد.

نمایشگاه شکلاتی

پاریس: در حالی که شکلات یکی از محبوب‌ترین خوردنی‌ها برای کودکان و حتی بزرگ‌تر‌هاست، اخیرا نمایشگاه شکلات در پاریس افتتاح شده است. در این نمایشگاه شکلات‌هایی به اشکال زیبا در معرض دید عموم قرار گرفته و حتی چندین لباس با شکلات نیز طراحی شده است.

این در حالی است که برای ساخت هر کدام از این مجسمه‌ها زمان زیادی صرف شده است. به عنوان مثال یکی از زیباترین تندیس‌های شکلاتی ارائه شده، تندیسی به شکل ساختمان اپرای پاریس است که برای ساخت آن ساعت‌ها وقت صرف شده است.

کارشناسان می‌گویند مصرف شکلات با بحران اقتصادی بیشتر شده است و هرچه مردم افسرده‌تر می‌شوند شکلات بیشتری می‌خرند. گفتنی است ، سرانه مصرف سالیانه شکلات در بین مردم فرانسه بیش از 7 کیلوگرم است و شکلات تلخ، پرطرفدارترین شکلات محسوب می‌شود.