چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۸۸ - ۱۸:۰۱
۰ نفر

مکزیکوسیتی: زنی که گزارش سرقت مواد مخدر از خانه‌اش را با پلیس در میان گذاشته بود به زندان افتاد.

2 سارق معتاد پس از بازرسی خانه این زن فقط مقداری مواد مخدر را که در کشوی آشپزخانه بود، سرقت کردند. آنها پیش از سر رسیدن صاحبخانه پا به فرار گذاشتند. این زن که از شیشه‌های شکسته شده متوجه  ورود سارقان به خانه‌اش شده بود پس از کمی جست‌وجو متوجه شد که فقط مواد مخدری که در آشپزخانه پنهان کرده بود به سرقت رفته است.

او با پلیس تماس گرفت و ماموران از اینکه او گزارش سرقت مواد مخدر را به آنها داده بود شگفت‌زده شدند. به این ترتیب به خانه زن میانسال آمدند و بدون کوچک‌ترین دردسری او را به علت نگهداری مواد مخدر زندانی کردند.

خواب زمستانی

پیتسبرا: با وجود اینکه امروزه بسیاری افراد به بی‌خوابی دچارند و با مصرف انواع دارو‌های خواب‌آور به خواب می‌روند، مردی به اندازه‌ای عمیق و به اصطلاح زمستانی خوابیده بود که متوجه آتش گرفتن خانه‌اش نشد.

این مرد اواخر شب برای خودش چای ریخت اما فراموش کرد شعله گاز را خاموش کند. او پس از چند ساعت به اتاق خواب رفت و خوابید.

اما رفته رفته آب کتری روی شعله گاز تمام شد و از همین طریق یک آتش‌سوزی وسیع در خانه این مرد ایجاد شد ولی او به اندازه‌ای عمیق خوابیده بود که متوجه آتش‌سوزی نشد و فقط زمانی از خواب بیدار شد که ماموران آتش‌نشانی وارد خانه شده بودند.

گفتنی است  با وجود گسترده بودن آتش‌سوزی، به اتاقی که این مرد در آن خوابیده بود هیچ آسیبی نرسیده است و او در کمال سلامت به سر می‌برد. آتش‌نشانان پس از تلاشی چند ساعته موفق به خاموش کردن آتش‌سوزی در این خانه بزرگ شدند.

رکورد عقرب خوری

سیدنی: در حالی که معمولا افراد بزرگسال برای ثبت رکورد‌های جهانی تلاش می‌‌کنند اخیرا یک کودک 9 ساله رکورد عجیبی را ثبت کرده است. گزارش‌ها حاکی از آن است که این پسربچه می‌تواند بدون کوچکترین ترسی به عقرب‌ها نزدیک شود و آنها را در یک چشم بر هم زدن ببلعد.

این پسربچه از چند سال پیش بازی با عقرب‌ها را آغاز کرده و اکنون قادر است عقرب‌های تازه متولد شده را در کوتاه‌ترین زمان بخورد. از سوی دیگر این پسربچه بازیگوش تا کنون چندین بار به دلیل خوردن عقرب یا بازی با آنها راهی بیمارستان شده و هر بار از مهلکه جان سالم به در برده است.

به هر ترتیب ماجراجویی این کودک 9ساله به درج نام او در کتاب رکورد‌های گینس منجر شده است. گفتنی است پیش از این زندگی با عقرب‌ها سوژه‌ای برای افرادی بود که می‌‌خواستند رکورد زنی کنند اما کمترکسی در مورد خوردن عقرب رکورد زده است.

پیرمرد سنگدل

واشنگتن: خودخواهی و سنگدلی یک پیرمرد 83 ساله این روز‌ها به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است. این پیرمرد به همراه همسرش در یک خانه زندگی می‌‌کرد و از آنجایی که همه فرزندانشان به شهر‌های دیگر رفته بودند، این زوج مسن همیشه در تنهایی به سر می‌بردند.

این در حالی بود که پیرمرد همیشه از خر و پف‌های همسرش شکایت داشت. ماجرا از این قرار بود که پیرمرد سنگدل همسرش را به مدت یک ماه و نیم در یک اتاق حبس کرد تا از شر خروپوف‌های او در امان بماند. این در حالی بود که در این مدت غذای کافی به این زن نمی‌رسید و کمبود آب و ویتامین‌ها او را بسیار ضعیف کرده بود.

سرانجام همسایگان که به غیبت طولانی این پیرزن مشکوک شده بودند، ماجرا را با پلیس در میان گذاشتند و ماموران این زن را در حالی که بسیار ضعیف شده بود در اتاق خانه پیدا کردند.

کد خبر 92817

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز