گروه حوادث: با رد جنون مامور قلابی شرکت گاز که بعد از ورود به خانه نوعروس جوان در قزوین، او را مورد آزار و اذیت قرار داده بود، رسیدگی به این پرونده وارد مرحله‌ای تازه شد.

به گفته دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز در استان قزوین، اگر چه این پرونده هنوز در مرحله تحقیقات است ولی قطع  و یقین با پیگیری و قاطعیت دستگاه قضایی متهم به اشدمجازات که همان اعدام است، محکوم خواهد شد.

2 هفته پیش ماموران پلیس آگاهی استان قزوین در جریان سرقت از خانه زن جوانی در منطقه شریف‌آباد قرار گرفتند و برای بررسی موضوع عازم محل حادثه شدند.  آنها بعد از حضور در این خانه، زن جوانی را دیدند که به‌شدت مجروح شده و بی‌حال روی زمین افتاده بود.

ماموران به سرعت زن جوان را به بیمارستان منتقل کردند و وی تحت درمان قرار گرفت.  درحالی‌که جراحت‌های عمیق چاقو باعث خونریزی شدید بدن زن جوان شده بود، تلاش پزشکان برای نجات او به‌ثمر نشست و این زن به‌طرز معجزه‌آسایی زنده ماند تا پرده از جنایت سیاه مامور قلابی شرکت گاز بردارد.

زن جوان بعد از درمان اولیه در تشریح ماجرایی که برایش اتفاق افتاده بود به ماموران پلیس گفت: هنوز یکسال از ازدواج من و همسرم نگذشته بود که به‌خاطر شغل او به شریف‌آباد قزوین نقل مکان کردیم. تازه در خانه جدیدمان ساکن شده بودیم که یک روز مرد جوانی به خانه‌مان آمد و خودش را مامور گاز معرفی کرد.

وقتی در خانه را به روی او باز کردم، گفت قصد چک کردن کنتور را دارد و از من خواست برایش پیچ‌گوشتی بیاورم اما هنوز اسباب و اثاثیه‌مان را باز نکرده بودیم و به همین خاطر نتوانستم درخواستش را عملی کنم. او هم با گفتن این جمله که چند روز بعد برای چک کردن کنتور برمی‌گردد، خانه را ترک کرد و رفت.

زن جوان ادامه داد: من که باورم شده بود مرد جوان مامور شرکت گاز است، به داخل خانه برگشتم تا اینکه صبح امروز وقتی زنگ در خانه به صدا درآمد، از پشت آیفون صدای همان مرد را شنیدم که می‌گفت برای چک کردن کنتور برگشته است.

از آنجا که همسرم در خانه نبود، بلافاصله چادرم را برداشتم و خودم را به مقابل در رساندم. مرد جوان که دفترچه‌‌ای در دست داشت، وارد حیاط شد و بعد از اینکه نگاهی به اطراف انداخت، از من خواست برای چک کردن بخاری‌گازی به پذیرایی بروم.

من هم بی‌خبر از همه جا به طرف پذیرایی به راه افتادم اما به محض ورود به داخل خانه، متوجه مرد جوان شدم که پشت‌سرم در حرکت بود. همانجا بود که فهمیدم وی نقشه شومی در سرش دارد و خواستم داد و فریاد کنم اما این مرد با چاقو ضربه‌ای به من زد و گفت که اگر ساکت نمانم، مرا خواهد کشت.

او سپس همه طلاها و جواهراتم را از من گرفت و بی‌‌توجه به گریه‌ها و التماس‌هایم مرا مورد آزار و اذیت قرار داد بعد هم برای اینکه لو نرود، دست و پایم را بست و داخل خانه به‌دنبال طناب گشت تا مرا خفه کند ولی موفق نشد. در همین لحظه بود که به طرف من برگشت و با چاقو به من حمله ور شد و بعد مرا همانجا رها کرد تا بر اثر خونریزی بمیرم.

نوعروس جوان که از یادآوری ماجرا به‌شدت وحشتزده بود، در ادامه گفت: وقتی او از خانه خارج شد، گوشی تلفن همراه و تلفن ثابت را هم با خودش برد. به‌خاطر خون زیادی که از من رفته بود، احساس ضعف داشتم. اما همانجا بود که به یاد گوشی تلفن همراه همسرم افتادم که آن روز داخل کشوی آشپزخانه جا مانده و مامور قلابی نتوانسته بود آن را سرقت کند.

هر طوری بود خودم را به آشپزخانه رساندم و با خواهرم تماس گرفتم. بعد از آن از حال رفتم و وقتی چشم‌هایم را باز کردم خودم را روی تخت بیمارستان دیدم.بعد از اظهارات زن جوان، تحقیقات تخصصی برای شناسایی و دستگیری مرد شیطان صفت آغاز شد.

تیم‌ تحقیق در بررسی‌های اولیه دریافت که 2 ماه قبل نیز مرد جوانی به نام بابک در یکی از شهرهای اطراف قزوین با شگردی مشابه وارد خانه زن جوانی شده و بعد از آزار و اذیت او، دست به سرقت از خانه وی زده بود.

با این اطلاعات، ماموران بابک را دستگیر و به اداره آگاهی منتقل کردند. مرد جوان ابتدا مدعی شد که بی‌گناه است و از ماجرای آزار و اذیت نوعروس خبر ندارد اما اظهارات او وقتی رنگ باخت که ماموران او را رو در روی نوعروس قرار دادند. در جریان این مواجهه حضوری، زن جوان به محض مشاهده بابک از حال رفت و متهم که چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت لب به بیان حقیقت گشود و به آزار و اذیت او اعتراف کرد.

به گزارش فارس، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز با اشاره به این خبر گفت: متهم باتوجه به شواهد موجود به تجاوز به عنف اعتراف کرد. این مرد مدعی شده که بعد از آزار و اذیت زن جوان، با درخواست این خانم اقدام به قتل او کرده است.

این فرد را بررسی کرده‌ایم تا مبادا این فرد در ادامه رسیدگی به پرونده با ادعای اینکه در وضعیت روانی مناسبی نبوده بخواهد از اجرای قانون طفره برود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز عنوان داشت: این متهم به اتهام تجاوز به عنف، اقدام به قتل و سرقت محاکمه خواهد شد و به‌طور قطع و یقین دستگاه قضایی درخصوص چنین پرونده‌هایی کوتاه نمی‌آید و عواملی که بخواهند امنیت مردم را تهدید کنند به اشدمجازات محکوم خواهند شد که در پرونده‌های تجاوز به عنف، این مجازات، اعدام است.