ویسکونسین‌: باوجود اینکه اغلب سارقان، با زرنگی کار خود را پیش می‌برند اما عملکرد یک سارق جوان نشان داد که او در دسته سارقان تنبل قرار دارد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که این سارق در حالی که بانک تعطیل شده بود، برای سرقت از آن اقدام کرد. این مرد جوان در حالی که ماسک به صورت داشت و یک سلاح گرم حمل می‌کرد، وارد بانک شد، غافل از اینکه 6دقیقه از ساعت تعطیلی بانک گذشته بود.

البته در‌های اصلی بانک قفل بود و او نتوانست وارد شعبه شود و در همین حال هم آژیر خطر به صدا در آمد. این سارق فرصت فرار پیدا کرد و پلیس در تعقیب اوست اما رسانه‌ها در گزارش‌های خود او را به باد تمسخر گرفتند و پیشنهاد کردند که یک ساعت بخرد. 

خرید اجباری خودرو 

مکزیکو سیتی: یک پیرزن 77 ساله ادعا کرده که برای خرید خودرو از سوی یک دلال خودرو برای چند ساعت تحت فشار روحی قرار گرفته است. این زن به خبرنگاران گفت که در تعمیرگاه در حال تعویض روغن خودرو‌اش بوده که مردی شروع به صحبت با او کرده است.

این مرد برای چند ساعت به وسیله صحبت کردن، این پیرزن را برای خرید یک خودروی جدید تحت فشار روحی قرار داد و این در حالی  بود که این زن از ابتدا اعلام کرده بود برای خرید خودروی جدید به اندازه کافی پول ندارد.

هرچند این مرد پس از 4 ساعت جر و بحث، این پیرزن را رها کرد اما زن مسن که به شدت عصبانی بود به دادگاه رفت و از این دلال خودرو شکایت کرد. وکیل این پیرزن می‌گوید او به‌طور روانی تحت فشار روحی قرار گرفته است و به همین دلیل می‌تواند از این مرد شکایت کند. در صورتی که دادگاه ادعای او را بپذیرد، دلال خودرو به پرداخت غرامت محکوم می‌شود.

حمایت دردسرساز از رئیس

میامی: اقدام عجیب یک زن موجب شد که وی به پرداخت 7هزار و 500 دلار جریمه محکوم شود. ماجرا از این قرار بود که یک فروند هواپیما به دلیل گزارشی که در مورد کار گذاشتن بمب مخابره شده بود با چند ساعت تاخیر مواجه شد. اما گروه خنثی‌کنندگان بمب پس از بررسی‌های دقیق دریافتند که به هیچ‌وجه بمبی در کار نبوده است.

به همین دلیل، بررسی‌های بیشتر برای شناسایی منبع اعلام خبر انجام شد و دست آخر آنها به این نتیجه رسیدند که این پیام از رایانه متعلق به یک شرکت، مخابره شده است. به این ترتیب ماموران به این شرکت سرکشی کردند و دریافتند منشی این شرکت،‌پیام را ارسال کرده است.

این زن در توجیه اقدامش گفت که سهل‌انگاری او موجب شد که رئیسش دیر به فرودگاه برسد و به همین دلیل این خبر دروغ را منتشر کرد تا او بتواند به پرواز برسد. گفتنی است دادگاه برای این زن حبس هم در نظر خواهد گرفت.

کنترل رانندگان تاکسی

رم: بدون تردید رم یکی از زیباترین شهر‌های جهان است که سالانه میلیون‌ها گردشگر از سراسر جهان را به خود جذب می‌کند. این در حالی است که باوجود جذابیت‌های زیاد این شهر، گردشگران همواره از یک مشکل گله دارند و آن رانندگان تاکسی است.

به گفته گردشگران، رانندگان تاکسی در رم به کلاه گذاشتن بر سر گردشگران معروف هستند و گاهی تا دو برابر کرایه معمول برای یک مسیر را از آنها دریافت می‌کنند. به همین دلیل تاکسیرانی رم تصمیم گرفته است تا در چارچوب طرحی گسترده، رانندگان تاکسی را در بین گردشگران خوشنام کند.

یکی از ویژگی‌های این طرح این است که گردشگران می‌توانند به صورت آنلاین پیش از سفر، هزینه تاکسی را مطابق تعرفه‌ها پرداخت کنند. از سوی دیگر این امکان برای گردشگران وجود دارد که پیش از سفر، راننده تاکسی با ویژگی‌هایی مانند تسلط بر زبان انگلیسی را انتخاب کنند.