یکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۸۸ - ۱۵:۳۱
۰ نفر

ویسکونسین‌: اغلب مردم معتقدند افرادی که سن و سالی از آنها گذشته، با توجه به تجربه بالا، کارایی بیشتری دارند

این در حالی است که مسن بودن یک پنیر هم موجب شد که سود کلانی نصیب صاحبش شود.

صاحب این پنیر که یک سوپرمارکت دارد در سال 1994 آن را تهیه کرده‌ اما به تازگی اقدام به فروش‌اش کرده است. گفتنی است که برخی از افراد ،کهنه‌تر بودن پنیر را دلیل مرغوب بودن آن می‌دانند و آماده‌اند برای این پنیر 15 ساله بهای زیادی بپردازند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که هر کیلو از این پنیر حدود 70 دلار قیمت دارد و به همین دلیل یکی از گران‌قیمت‌ترین پنیر‌ها محسوب می‌شود. جالب است که فروش این نوع پنیر هم با استقبال روبه‌رو شده‌است.  

تخم‌مرغ ضربدر دار 

تگزاس: تا کنون تخم‌مرغ 2 زرده یکی از مشهور‌ترین انواع تخم‌مرغ بوده که بسیاری معتقد بودند خوردن آن بسیار مفید است. این در حالی است که این روز‌ها تخم‌مرغ‌های نشان‌دار به یکی از عجایب تبدیل شده‌اند.

یک زوج میانسال که در حیاط خانه ویلایی‌شان مرغ و خروس پرورش می‌دهند، اعلام کرده‌اند که یکی از مرغ‌های آنها تخمی گذاشته است که روی آن یک علامت ضربدر وجود دارد.

به گفته این زوج این ضربدر بسیار واضح است و آنها برای اینکه این موضوع را به دیگران ثابت کنند، نمایشگاهی در خانه‌شان برپا کرده‌اند. آنها این تخم‌مرغ را در معرض نمایش عموم قرار داد‌ه‌اند و قرار است کارشناسان پژوهش‌های خود را روی این تخم‌مرغ آغاز کنند.

این زوج خوش‌شانس از راه برگزاری این نمایشگاه درآمد هم داشتند چون شیرینی‌های خانگی‌شان را به قیمت بالایی فروختند.

دعوا بر سر خر و پف

پاریس: یکی از دلایلی که در برخی از خانواده‌ها به‌ویژه در میان زوج‌های میانسال یا مسن به اصطلاح جر و بحث پیش می‌آید، خر و پف کردن یکی از زوج‌هاست که برای دیگری به شدت آزاردهنده است.

این در حالی است که زنی به دلیل خر و پف شوهرش هم اکنون در زندان به سر می‌برد. ماجرا از این قرار بود که این زن در حال خواندن مجله بود و شوهرش در مقابل تلویزیون به خواب عمیقی رفته بود و به شدت خر و پف می‌کرد.

زن 45 ساله که از دست خر و پف‌های شوهرش به تنگ آمده بود مجله‌ای را که در دست داشت به سمت وی پرتاب کرد. اما باز هم شوهرش به خر و پف ادامه داد و در اینجا بود که همسرش با ماهیتابه به سر او کوبید.

به این ترتیب سر شوهرش شکست و از صدای داد و فریاد آنها پلیس وارد خانه‌شان شد. شوهر بیچاره هم‌اکنون در بیمارستان به سر‌می‌برد و همسرش هم به دلیل حمله به او در زندان است.

مرغ کوکائینی

گواتمالا: پلیس می‌گوید، مردی که قصد داشته یک مرغ‌پخته پر از ماده مخدر کوکائین را از مرز خارج کند به دام افتاده است. این مرد 32 ساله مقدار زیادی مواد مخدر به ارزش 4 هزار دلار را در دل این مرغ جاسازی کرده بود.

گفتنی است او برای اینکه شک ماموران امنیتی در فرودگاه را برنینگیزد این مرغ را پخته بود و در مقابل تعجب بقیه ادعا کرد که آن را برای همسرش که در شهر دیگری ساکن و بیمار است، می‌برد.

اما سگ‌های آموزش دیده وجود مواد مخدر در این مرغ پخته شده را تشخیص دادند و ماموران پس از باز کردن شکم این مرغ، مواد مخدر را کشف کردند. این مرد پس از دستگیری گفت که هرگز گمان نمی‌کرده است که ماموران به یک مرغ پخته مشکوک شوند و به عقیده خودش راهی منحصر به فرد برای فریب ماموران  پیدا کرده بود اما دادگاه قصد دارد وی را به چند سال حبس محکوم کند.

کد خبر 96786

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز