دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۸۸ - ۱۶:۱۸
۰ نفر

میشیگان‌: این روز‌ها پلیس در جست‌وجوی سارقی است که یک مشخصه جالب دارد.

در حالی که سارقان معمولا از روی قد و هیکل یا چهره شناسایی می‌شوند، پلیس برای این سارق یک مشخصه اعلام کرده که بوی بد دهان است.

این سارق جوان به بانک دستبرد زد  و گریخت اما با وجود اینکه چهره‌اش را پوشانده بود، صندوقدار بوی بد دهان و دندان‌های زرد او را به خاطر سپرد واین مشخصات را برای پلیس شرح داد.

گفتنی است این سارق سلاح به همراه داشت و در صورتی که دستگیر شود،مجازات سنگینی در انتظارش خواهد بود. نکته جالب اینکه مشخص نیست پلیس چگونه می‌‌تواند سارق را فقط با توجه به بوی بد دهانش شناسایی و دستگیر کند. 

دعوای همبرگری 

فلوریدا: مرد 25 ساله‌ای که همسرش را با همبرگر کتک زده بود، روانه زندان شد. این زن و شوهر جوان در حال صرف ناهار در منزلشان بودند که ناگهان بر سر تماشای یک کانال تلویزیونی مشاجره سختی بین آنها در گرفت.

مرد جوان که خیلی عصبانی شده بود همبرگری را که در حال خوردنش بود به سمت همسرش پرتاب کرد و موجب شد که صورت او آسیب ببیند. به این ترتیب پلیس وارد ماجرا شد و این شوهر خشمگین را دستگیر کرد.

این در حالی است که همسر او قصد ندارد به هیچ وجه از شکایت علیه شوهرش صرف‌نظر کند. این زن به خبرنگاران گفت به دنبال جدا شدن از همسرم نیستم اما می‌خواهم از او غرامت بگیرم. این زن ادامه داد همانگونه که افراد غریبه باید غرامت بپردازند، شوهرم هم باید بابت خطایی که انجام داده و آسیبی که به صورت من رسانده غرامت بدهد.

کاشت مواد مخدر در سلول

لندن: یک مجرم 29 ساله موفق شد با فریب دادن ماموران زندان در سلول انفرادی‌اش مواد مخدر کشت کند. ماجرا از این قرار است که این مرد مقداری بذر ماری‌جوانا همراه با خود به زندان آورد و توانست ماموران را متقاعد کند که این بذر‌ها، بذر گوجه‌فرنگی هستند. به این  ترتیب او توانست چند گلدان را به داخل سلولش ببرد و داخل آنها به‌طور آزادانه مواد مخدر کشت کند.

این در حالی بود که یکی از نگهبانان به شکل ظاهری این گیاه مشکوک شد و پس از عکس گرفتن از این گیاهان و تطبیق آن با بوته گوجه‌فرنگی، مطمئن شد که این بوته‌ها مربوط به گوجه‌فرنگی نیستند. به همین دلیل یک کارشناس به‌طور سر زده وارد سلول این زندانی شد و اعلام کرد که او در سلولش ماری‌جوانا کاشته است. این مجرم به ماموران گفت برای مصرف خودش اقدام به کاشت مواد مخدر کرده است.

رزرو اتاق در مجاورت ریل قطار

توکیو: درحالی که همه گردشگران ترجیح می‌دهند هتل‌هایی را انتخاب کنند که دور از ریل راه‌آهن باشد، برخی از هتل‌ها دست به اقدام عجیبی زده‌اند و آن ترغیب گردشگران به استفاده از اتاق هایی است که در نزدیکی ریل قطار قرار دارند.

در آگهی تبلیغاتی این اتاق‌ها روی عبارت « با دید ریل قطار» به شدت تاکید شده است. البته برخی معتقدند همچنان گروهی از گردشگران اتاق‌های دنج و بی‌سر و صدای هتل‌ها را ترجیح می‌دهند.

این در حالی است که گروهی دیگر معتقدند در صورتی که موج تبلیغاتی به راه بیفتد، دیگر سر و صدا مهم نیست و فقط گردشگران می‌خواهند یک شب اقامت در اتاق‌هایی را که تبلیغات زیاد روی آنها انجام شده است، تجربه کنند. یکی از حامیان این طرح به خبرنگاران گفت، گردشگران برای داشتن دید ریل باید اتاق‌های طبقه چهارم به بالا را برای اقامت رزرو کنند.

کد خبر 96855

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز