همشهری‌آنلاین: واحد نظارت وارزشیابی دفترموسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز اجرای شش گروه موسیقی را در تهران و شهرستان‌ها اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، مجوز گروه موسیقی «آوای مهربانی» به سرپرستی سهیلا پورگرامی و خوانندگی پیمان رضایی، گروه «نایما» به سرپرستی حمزه ابراهیمی یگانه و خوانندگی ماکان اشگوری، گروه موسیقی «کهن کمان » به سرپرستی شروین مهاجر و گروه موسیقی بی کلام میلاد درخشانی به سرپرستی میلاد درخشانی صادرشد.

گروه «آوای مهربانی» 28 و 29 تیرماه در فرهنگسرای نیاوران هرشب یک اجرا را با قطعاتی چون «زدست محبوب»،«شب تنهایی»،«پیش درآمد» و «دولت عشق» را به صحنه می‌برد.

گروه «نایما» 22و23 تیرماه ساعت 18:30 با هرشب یک اجرا قطعاتی چون «بارون بارونه زمینا ترمی‌شه»، «مرغ سحر ناله سرکن»،«زندگی یه دروغه» را اجرا می‌کند.

گروه «کهن کمان» 20تا 23 مهر، ساعت 20 هرشب یک اجرا قطعاتی چون «خاطرات» ،«سنگفرش»، «کوچ»، «فرود» و گروه میلاد درخشانی 22 و 23 تیرماه ساعت 21 هرشب یک اجرا با قطعاتی چون «چهارگاه»،«باران»،«پدرام» و «شب سرخ» به روی صحنه می روند.

همچنین، واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوزاجرای صحنه‌ای دو گروه موسیقی را در شهرستان‌ها صادر کرد.

بنابراین گزارش مجوزگروه موسیقی «14» به سرپرستی و خوانندگی علی لهراسبی و گروه «رازونیاز» به سرپرستی و خوانندگی سالار عقیلی صادرشد.

گروه «14»، 22 تیرماه در سالن شهیدان نژادفلاح کرج، ساعت21 هر شب با یک اجرا قطعاتی چون «اتاق صوت و کور»،«اقرار»،«کوه»و «مرگ برگ» را اجرا خواهد کرد.

گروه «رازونیاز»26 تیرماه ساعت 21 با هرشب یک اجرا در سالن هلال احمر شهرستان آباده استان فارس قطعاتی چون «نیاز»،«سردل»، «وصف» و «رفتم درمیخانه» بر روی صحنه می‌رود.

مجوزامتیاز اجرای صحنه‌ای این گروهها برای موسسه «ندای چنگ» و «شرکت نفیر» فارس صادرشده است

منبع: همشهری آنلاین