بوشهر: با ممانعت مسئولان روستای درودگاه از افتتاح پروژه گازرسانی به این روستا، بهره‌برداری از این پروژه به زمانی پس از نصب علمک‌های گاز در نقاط مختلف این روستا موکول شد.

 دهیار روستای درودگاه در گفت‌وگو با مهر گفت: افتتاح پروژه گازرسانی روستای درودگاه با انتقاداتی از ناحیه مردم این روستا مواجه است و به همین دلیل روز یکشنبه برگزاری آیین افتتاحیه با ممانعت مردم روستا مواجه شد. سیدمجتبی عسکری اظهار داشت: افتتاح این پروژه بدون اطلاع مسئولان این روستا برنامه‌ریزی شده‌بود و بنده که به‌عنوان دهیار به مردم خدمت می‌کنم نیز هیچ‌گونه اطلاعی از افتتاح این پروژه نداشتم.

وی اضافه کرد: حضور عمومی مردم روستا را برای شرکت در آیین افتتاحیه شاهد نبودیم چون هیچ‌کس اطلاعی در این زمینه نداشت و بنده هم پس از حضور مسئولان در روستا از آن مطلع شدم و از افتتاح این پروژه نیمه‌تمام با توجه به اینکه آن ‌را اجحاف در حق مردم روستای درودگاه می‌دانم، جلوگیری و ممانعت کردم.عسکری ابراز داشت: بنده به همراه آقای نقی‌پور از اعضای شورای روستا، برادر شهید کشفی، فرزند شهید تنگستانی و جمعی از مردم و خانواده‌ شهدا در جمع مسئولانی که به روستا آمده بودند، حضور یافتیم و از افتتاح پروژه مذکور جلوگیری کردیم.

برچسب‌ها